orimligt

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda ♥ - 29 april 2012 12:15

heey


Var nyss inne på moviestarplanet...

och den näst högsta moviestaren (kissy) och jag chattadei ett chattrum!

Det här är den största händelsen förutom min födelsedag!!

Hjälp mig Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bevis:


 


!!!!!!!!

Hejdå!


/En spelgalentjej som mötte den näst högsta moviestaren!

Av Amanda ♥ - 29 april 2012 11:37


Heey!!


För ca ett år sen fick jag och min lillebror varsin Zipperall.

Det är som en onepiece fast det är en sevensk (billigare) version!

Om du vill ha en onepiece? Och din mamma säger att det är för dyrt sig då att ni akn köpa en Zipperall

istället och att den är mycket billigare...

När du läser det här säger du säkert:


- Om en gud hon fattar ju ingenting! Man vill ju ha en äkta!!


Men så tycker inte jag Zipperall är också äkta! Bara för att något märke står på en onepiece betyder det inte att

den är mycket bättre än alla andra "one piecar".

Själv ville jag bara ha converse och inga andra tyg skor så jag förstår om ni vill ha den äkta men...

Det finns andra som är billigare och kanse tillochmed bättre.


Passande bilder:


 

Av Amanda ♥ - 29 april 2012 10:45

Heey!


Gillar du att spela?? I så fall vet jag en bra hemsida där man kan

spela en massa spel, köpa egna kläder, skaffa vänner, designa sin egen moviestar och göra egna filmer...

Logga in på www.moviestarplanet.se och gör din egna gubbe så kanse vi kan bli vänner.

Jag heter Anny5 där och jag är i level 6.

Här kommer lite mer fakta om vad man kan göra och lite mer fakta om min moviestar och andras:


1. Den högsta moviestaren är i level 20 och heter Justin100

2. Den högsta leveln är level 20 det finns 39 moviestars som är i level 20

3. Det kanse ska bli några ändringar på moviestar och då kanse man kommer kunna bli i level 25


En till bra hemsida är www.panfu.se där du kan skapa en egen panda...

Du kan inreda ditt egna rum (det kan du på moviestarplanet också) och du kan köpa kläder och möbler.

Men jag orkar inte skriva om panfu pröva att gå in på det och se vad du tycker det är det enda jag säger  


Passande bilder:

   


Good bajs!  

Av Amanda ♥ - 28 april 2012 18:13

Heey!


I dag har jag och min dansgrupp haft dansuppvisning....

Vi var klart bäst!!♥  Och vi hade hörlurar på oss   + jag fyller år i dag.


Jag fick godis av min faster. Min tunga och min lillebrors tunga blev helt knall-blåa av det!!


 

                                                  


                            


See you later alligator!

Tidigare månad - Senare månad

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards