orimligt

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda ♥ - 28 oktober 2012 10:55

@ndre@, alexxii_love och alexandratiptop är 3 fantastiska vänner... men nu har de slutat! säger de  men de kommer nog tillbaka det gjorde narnia000 iallafall... Nästan alla mina vänner (Msp) slutar! Asså jag har 984 vänner men med alla som slutar har jag väl snart 10.. ;( Ja kanske inte 10 men ni fattar! Asså snart måste la jag snart sluta! Vad ska man göra på Msp när man typ inte har några äkta vänner??? Fast förmodligen kmr jag nog inte sluta spela på ganska så länge... :((


/En ledsen liten Amanda-Anny5

Av Amanda ♥ - 27 oktober 2012 13:23

Sitter här och sjunger ♥ Har jag skrivit att jag älskar att sjunga? För det gör jag iallafall jag sjunger och dansar typ exakt hela tiden! kanske kan lägga in nån video någon gång xD (KANSKE) Ska se om jag kanske har någon bild från någon dansuppvisning elr nåt...Ja! Jag hittade en bild från våren 2011 när jag var med oh dansade! :) Här är den:

Här syns det inte så bra att jag är med men jag står nog där bak men om ni söker på youtube på:

Dansuppvisning träna i kungälv bliss dance 9-11 2011

så kommer det upp en video som heter bliss dance academy TRÄNA Jag ser väldigt konstig ut och då dansade jag ganksa fult... Men Jag komemr fram sedan från där bak och då ör jag hon som är närmast kameran... Så leta efter mig och kommentera vad ni tycker. (Somsagt det var för ganska länge sen xD)


/Amanda

Av Amanda ♥ - 26 oktober 2012 15:18

Plzz! Hjääälp SmileManda att levla :) Hon har bara 300 fame kvar oh är super stjyst :)) <3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 25 oktober 2012 15:41

   Nya temat:

  

Dagens look (TemaLook):

 

Rösta gärna på min look sen när det går att rösta då skulle jag bli jätteglad   


/Amizz









Av Amanda ♥ - 24 oktober 2012 15:48

1. Hundvalp!♥

    

2. apple iPod

 

3. HP dator

 

4. En livsförbrukning av:

 

Ja det var vad jag helst vill ha fast det finns en sak till jag vill ha!: Peace!!!!!!!♥


/Manda



  

Av Amanda ♥ - 24 oktober 2012 14:39

Sa min brorsars kompis nyss till mig... xD Jag svarade med ett Hejdå pucko :)

Där fick han, han säger typ hela tiden att jag är snygg och sånt... Då tycker väl ni säkert ååå lyllos nån tycker du är snygg... Men jag tror inte att  ni skulle gilla om någon tyckte det... :( Det är en i skolan, en på msp som kollade min blogg och då han där killen som har sagt till mig att jag är snygg och jag stör mig på det..!


/"Snygga tjejen"

Av Amanda ♥ - 24 oktober 2012 14:21

Ja här är dagens look :)  Det blev nåt sräck där uppe xD Men är den inte snygg?♥♥♥ :)


/Amanda


Av Amanda ♥ - 24 oktober 2012 14:10

Heej! ♥ Har precis kommit hem från skolan... Det var bara TRÖK -.- förutom att jag och min kompis kom på ett nytt sätt att prata under lektionen (Fast det inte hörs...) Vi tog ett papper och så började vi skriva en massa meddelanden till varandra på den vi kunde tillochmed skriva våra hemlisar på den... Men killarna som sitter vid vårat bord försökte läsa den. men det hann de inte xD ♥ Och den här kompisen är Linnea ♥ Hon har varit med på bild några gånger här på bloggen. Hon är faktiskt en av de som är med på headern. De där fyra tjejerna längst ner på headern är jag och mina bästisar :) Vi kallar oss A-L-L-A asså Amanda (Heter hon längst till ditt vänster samma som jag xD) Sen är det Linnea, sen Louise och sen jag...  Jag gråter så kul har vi det tillsammans  xD


/Amizz

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards