orimligt

Alla inlägg under juni 2014

Av Amanda ♥ - 18 juni 2014 18:20


Hej! Imorgon åker jag och familjen till Kreta. Det ska bli superduper kul och vi ska vara där i en vecka. image Just nu håller vi på och packar ner det sista och sen ska vi strax äta, nomnom. Jag kan ladda upp videos på bloggen igen så när jag har kommit hem kommer det en 'Min resa till - Kreta' video och kanske en haul om jag köper något.  <---- Min nya favorit smiley mhihihihihihihi. Jag kommer ha med mobilen o iPaden så det kommer förmodligen bli några mobilinlägg, men jag är inte helt säker (vi får se). Jag kommer ju ha siesta 2 timmar varje dag så då kommer jag nog ha tid att blogga. x) Jag kommer även ta massa, massa, massa, massa bilder så ni får vara beredda på en bildbomb! Idag var jag med Fanni vi gjorde inte så jätte mycket vi mest slappade i soffan hehe. Det ska bli väldigt skönt att få åka utomlands, det är så himla kul o varmt! Och man får äta mycket god mat, mycket snacks/godis och mycket glass!   Ps. Poolen på vårat hotell är format som en val.  Hejdå!  #nyancatswag





/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 juni 2014 09:37



/Amanda

Av Amanda ♥ - 6 juni 2014 17:29

     

 



/Amanda

Av Amanda ♥ - 6 juni 2014 14:51

Idag har det inte vart/är det inte så fint väder. Jag gick ut lite imorse, hoppade studsmatta o körde lite gymnastik. Vilket jag gör nästan varje dag nu..  En av mina bästisar - Linnea har skaffat en blogg, hon har haft en förut men hon raderade den och nu har hon gjort en ny. Så det hade vart kul om ni hade gått in på den. KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL LINNEAS BLOGG Idag när jag läste hennes blogg så såg jag att hon hade en jätte cool smiley i ett av sina inlägg och jag bara:Det var då denna smileyn  en bajskorv med regnbågsmönster, hur coolt är inte det?! Nu är det bara 3 skoldagar och 5 'riktiga' dagar kvar till sommarlovet! Det ska bli så himla skönt med lov.  Runt midsommar ska jag åka till Kreta, det ska bli super kul. Det enda tråkiga med det är att jag måste rensa bort bilder så jag kan ta massa nya där, fast det är ju mitt eget val..  image Nu de sista dagarna har vi inte gjort så mycket vi har mest sjungit låtar som vi ska sjunga på avslutningen, städat, sett på film o så har vi ju haft elevensval. image Så det har inte vart så mycket sånt här yeeeeeey. Igår blixtrade det och åskade. Simon var ute på studsmattan och så helt plötsligt slog blixten ner utanför på gräsmattan.  Den slog ner i ett hus också och det började brinna, det kunde lika gärna ha varit vårat hus så jag blev rätt rädd. + Det är så himla synd om de som bor i det huset, Amanda skrev igår att hennes pappa (han har vart brandman) trodde att de kanske skulle behöva riva hela huset och det får vi hoppas att de inte behöver. Stackars de! Nu ska jag snart äta tårta och sen ikväll ska mamma o pappa på middag så då kommer mormor och morfar hit. :) 

 

     


/Amanda

Av Amanda ♥ - 5 juni 2014 14:22

Hej! Idag hade vi elevensval i skolan och jag hade valt cykla runt sjön. När vi kom till skolan blev vi jätte överraskade, det var verkligen jätte många som skulle cykla. Man skulle cykla i grupper och göra olika uppdrag (jag var med Melina, Catalina och Samia). :3 Några av uppdragen var att man skulle ta en selfie vid en speciell platsar det blev lite som orientering också. Man skulle också t.ex cykla så långsamt man kunde på en station/ett uppdrag. Det var jätte många som åkte fel o ramlade flera gånger, det var bara en i våran grupp som ramla och hon ramlade en gång och vi åkte fel en gång fast det var för att läraren sa fel till oss, så vi skyller på honom.. När vi hade cyklat klart grillade vi korv vid en badplats. Jag längtade hela tide till när vi skulle komma fram, jag blev jätte hungrig av att cykla och jag hade inte mycket matsäck med mig. Men det gick rätt bra ändå. Jag har cyklat i skogen två gånger förut, en gång med Amandas familj runt denna sjön och en gång i Serbien. I Serbien gick dret inte så himla bra.. men här gjorde det de. Det var bra att jag hade cyklat där förut för jag visste liksom vad som skulle komma, uppförsbackar, nerförsbackar osv alltså. Det var iallafall jätte kul! (:



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards