orimligt

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda ♥ - 28 februari 2013 18:24

Nu ska jag duscha och sen ska jag se på film ses, imorgon..! <33  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 februari 2013 17:29

Hej!  Har nyss kommit hem från Linnea. <33 Och nu är det nytt vip, nytt tema och ny bakgrund (på msp..) Jag tycker vipet, bakgrunden och temat är super bra xD... Men mina sc är slut så jag kan inte köpa nåt.  <---- Rolig smiley!  


Vipet, temat och bakgrunden:

 

   

Fast jag kan ju inte se vipet när jag är inloggad så därför fick ni se diamant-paketet istället, okej?  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 februari 2013 17:26

Hej! Helt plötsligt kom Mormor & Morfar. De var på väg till Kungälv så de åkte hit på vägen. Jag visste inte att de skulle komma! det blev en överasskning. xD De ska strax åka... Ses snart  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 februari 2013 15:39

Tänkte bara lägga in lite bilder på mig (IrI, jag har lagt ut många bilder förut men jag har inget att göra så...)  Och vet ni vad? Jag har fått en svart prick på min tand vi tror inte att det är hål för det ser inte ut som det! xD Och jag borstar ungefär så här.. JÄTTEBRA!  >.> 
 
Jag som spelar wii xD
 
I somras  
 
Fail -.- 
 
 
Kolla mitt ansikte!!! 
 
På Cypern!  
 
Min favoritbild av mig (Nästan)   
Hehe... Varför gjorde jag sådär med handen?!.. -.-
En suddig bild från Universeum när jag nästan ramlade ner för att ta bilden, ser skit fail ut! o..o
I'm CRAZY and I know It! ^^ 
 
Haha! FUUUL!  (Enligt mig, vad tyker du?) o,,o
 
/Amanda 
 

Av Amanda ♥ - 27 februari 2013 14:36

Hej! Jag kom nyss hem från skolan och vet inte vad jag ska göra... Jag orkar inte vara med någon kompis, dansa, sjunga, cykla eller nåt sånt som jag brukar göra! Jag brukar ju mest spela dator om jag har tråkigt (Som nu..) Så jag spelar väl min timme om dagen som jag får spela och sen gör jag ingenting men det ska jag ändra på! xD Jag tror att jag ska gå ut eller så ska jag göra Smoothie och dricka den såklart.  Om ni har ett tips på vad man kan göra så kan ni väldigt gärna kommentera! Så kanske jag gör nåt inlägg med massa grejer som man kan göra. De som sakerna ni har kommenterat/kommit på förstås. Om ni skriver ett namn i kommentaren där det står att man ska skriva namn :'D så kan jag skriva vad du heter och vad ditt tips var. Här är dagens look:

 

Jag orkade inte redigera den.. sorry c: Jag är så trött så att jag snart tror jag dör! (Inte skjuter mig själv och jag menar det verkligen inte bokstavligt 8D)  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 26 februari 2013 16:14

Hehe jag stör mig på när folk inte svarar! C: Jag tycker den där smileyn >.>Passade inte men jag vet egentligen inte vad "Ban?" betyder xD Aja.. ^^


Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdddddddddddddddd
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
ddddddddddddddddddddddddddåååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 26 februari 2013 15:37

Hej! I skolan så har vi börjat jobba med ett nytt "tema", Mobbad. Jag och Linnea har börjat på en serie (Om mobbning då).  Vi skriver om en tjej som heter Sebbe.  Mer får ni inte veta... kanske när vi är klara med den men inte innan!  Jag tycker att mobbning inte borde finnas och att alla mobbare dog ut, jag vet att det aldrig kommer att ta slut... men. Jag hoppas att det tar slut någon dag.  Tur att jag är mycket mer åt "poppis hållet" än åt "mobbad hållet". Fast jag tror inte att det finns någon i klassen som är direkt.. mobbad.  Förresten de har gjort två ny uppdateringar på Msp igen. När man ska byta/kolla sina gamla byten:


Och när man  ska återvinna:

 

Vänta lite... det står att jag bara har gjort de där bytena! Alla de andra syns inte.. Jag hatar uppdateringar!  Det kanske finns någon annan uppdatering också men isåfall får jag se den senare och lägger in den då! <33


/Amanda

Av Amanda ♥ - 25 februari 2013 18:22

Hej!Jag ska redan göra en inbjudan till mitt kalas! Jag ska bjuda A-L-L-A = Amanda, Linnea och Louise. Jag ska göra den på www.picmonkey.com. (Där jag gör mina headers). Hoppas den blir snygg! Ps. Love it gärna min Tiger T-Shirt design på Msp. Visst är det coolt att man kan designa kläder helt själv! Det kan man ju på riktigt... Men det blir så mycket coolare på Msp! Lägger in en bild på Inbjudan sen efter att jag ahr skickat den till de. Så att de inte ser den, om de kollar bloggen! c: 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards