orimligt

Alla inlägg under maj 2015

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all
#INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49



/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den.
Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag bor!!!!!) och det hittade jag. Det blev ett par svartvita.
Vi åt lunch på McDonalds och jag beställde det jag alltid beställer nu för tiden, en McFeast & Co. och en caramel Frappé. Om ni inte har testat McDonalds frappé så måste ni göra det nuuuuu, okej? It's delicious.
När vi kom hem cyklade jag och Simon upp till skolan och spelade lite basket. Det var super varmt och jag kunde gå barbent *inre jubel*.
Vi åt middag hos mormor och morfar. Det blev potatisgratäng och kött, min favorit mat! Till efterrätt åt vi glass. Efter middagen gick vi ut allihopa. Där min mormor och morfar bor ligger det en basketplan precis vid vattnet..Simon och min moster spelade basket och de råkade självklart studsa i bollen i vattnet. :| Jag erbjöd mig att hoppa i vattnet och hämta bollen men det fick jag tydligen inte. Ni kan vara lugna, vi fick upp den igen. Vi använde livräddningsprylarna som alltid finns vid bryggor för att få upp bollen. Simon vill ha en ny boll så jag vet faktiskt inte ifall han blev så jätte glad över att vi fick upp bollen igen.
Det blev en 100% lyckad dag och jag hoppas att idag också kommer att bli lyckad. :)



/Amanda

Tidigare månad - Senare månad

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards