orimligt

Direktlänk till inlägg 25 december 2014

Julafton 2014 ♥

Av Amanda ♥ - 25 december 2014 12:19

Jag börjar med att förklara vilka alla är, annars kanske ni inte fattar....


Alexander, David, Filip och Joakim = Mina kusiner 

Petra och Jessicka = Mina fastrar

Magnus = Petras man

Uffe = Jessickas man

Karin och Lars = Magnus föräldrar


Hej!  Igår var de ju Julafton och nu tänkte jag berätta lite om min. Vi firade hos Alexander, David, Petra och Magnus tillsammans med Karin, Lars, farmor, Jessicka, Uffe, Filip och Joakim.  Vi var mest i Alex och Davids rum. Jag, Filip och Alexander skapade en armé mot The beast (Joakim) image dock gick inte så jätte bra när vi väl skulle 'kriga' mot honom eftersom han är mycket äldre än vi, jaja det är tankens om räknas.  Det var iallafall väldigt roligt så det spelar ju egentligen ingen roll.. image  Det var god julmat och det populäraste var Uffes revbensspjäll, jag fick bara ett eftersom de tog slut så himla snabbt, wäää. :c Vi kollade på Kalle anka och om ni också kollade på det så såg ni den här lilla trailern eller vad man ska säga för den sista filmen som de visade, jag tänkte bara skriva den där vita, tjocka saken var väldigt söt.  Ungefär klockan 4 eller 5 kom tomten (det var inte alls Magnus nejnej). Jag fick många fina julklappar men de tänker jag inte visa/berätta om nu för det ska jag göra lite senare, i mitt Julklappar 2014 #2 inlägg, ehe. image Det var ingen snö fram tills på kvällen men sedan kom det lite snö, so happyyy. image Det blir ingen jul utan snö vettni.  Vi var borta i över 10 timmar men det kändes som en halvtimme eller nåt, tiden går fort när man har roligt.  


                         




/Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards