orimligt

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda ♥ - 31 mars 2013 19:58

Hej! c: Jag vet inte om jag har berättat det här så jag gör det nu: I Torsdags dansade jag med Julia, Linnea, Amanda och Effi. Jag, Linnea och Effi trodde att vi skulle dansa med några tjejer från 6:an (de vi hade övat med förra gången det var elevensval) men det gjorde vi inte för de kom på ny dans. Först blev Effi lite sur för att hon inte gillade den låten som alla andra ville ha... men sen gick det jätte bra! Jag hoppas att ingen tyckte att vi sög. xD För det tyckte inte jag iallafall. Men jag såg att en ~!!!lärare!!!~ tittade på oss med en sån här  - blick! Lite elakt att det just var en lärare också.. Jag blev fatktiskt rätt arg på ******. -.-


/Amanda

Av Amanda ♥ - 31 mars 2013 19:51

Hej.. jag minns inte om jag har missat 2 av veckans bild på mig (irl) men ni får bara se en bild iallafall.  

 

/Amanda  

Av Amanda ♥ - 31 mars 2013 19:19

... tycker att det är töntigt att blogga/läsa bloggar. SKIT I BLOGGAR DÅ! Och hacka inte på de som har bloggar/läser bloggar. Jag tycker det är kul att göra båda de sakerna. Det kanske inte du tycker, men det tycker jag!  


Har nyss kommit hem från farmor och farfar. Två av kusinerna var där, vi var där och deras föräldrar var också där. Haha.. xD 


/Amanda

...

Av Amanda ♥ - 31 mars 2013 14:16

 

/Amanda...  

Av Amanda ♥ - 30 mars 2013 08:45

Hej! Idag är det Påskafton.Jag ska åka till mormor och morfar vid 11/12 tiden, typ.  Och som jag har lovat ska jag lägga in Påskbilden som jag gjorde för några veckor/dagar sen. Njuuuut av bilden. xD OCH GLAD PÅSK! c:

  

Fin va? Tycker jaaaaaag iallafall.. 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 29 mars 2013 10:04

Hej! Just nu sitter jag och dunkar lite musik.. xD  Idag är det Långfredagen och farmor och farfar ska komma hit oh äta kaka. Imorgon ska jag ju till mormor och morfar och då ska farmor och farfar göra nåt annat så därför kommer de idag! Jag tror att de har med sig påskägg. Eller snarare (som den godisgris jag är) hoppas jag det! c: Såklart jag blir glad om de kommer utan påskägg också men vem älskar inte godis liksom?!  


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 28 mars 2013 16:08

Tjabba. Har bytt namn på instagram från amizzcool till amizz_ ville bara säga det! Så nu kan ni inte söka på amizzcool (om ni vill hitta mig asså xD) men på amizz_ hittar du mig.. haha det lät lite failat! ^^  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 mars 2013 15:42

Hej! Jag såg nyss Black-Molly 100 i gallen... trodde jag! xD  Jag trodde att det var riktiga Molly men det var nån som hette Black!Molly100 jag såg helt fel! Jag trodde att hon var otrogen mot gecco och allt men det var en annan person..  


 

 

 

 


/Amanda


Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards