orimligt

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda ♥ - 31 oktober 2013 20:56

Imorgon kommer jag lägga upp en video när jag gör mig i ordning och en video när jag, Amanda och Linnea är ute och 'Bus eller godisar' <3

Av Amanda ♥ - 31 oktober 2013 16:02

Hej igen. <3 Jag var nyss ute och lekte lite fotograf. Jag blev väldigt förtjust i en liten snigel så jag tog ungefär 1000000 bilder på hen. Nejmen jag tog väldigt många bilder på den lilla fina snigeln. :3 Sen brände jag mig såklart på en bränn nässla som bonus. Jätte skönt! Verkligen. :)

/Amanda

Av Amanda ♥ - 31 oktober 2013 13:14


Hej! Jag tänkte visa hur du fixar en länk i en bild t.ex om du har en tävling eller så, så kanske du vill att dina läsare ska kunna se att du har en tävling genom att du har en bild i din meny som de kan klicka på så att de kommer till det inlägget? Du kan välja vilken länk du vill, alltså måste det inte vara ett inlägg du ska länka till. :) 


1. Gå in på Inställningar och sen på Menyavdelningar

2. Döp din avdelning, välj om namnet ska synas i menyn eller inte och sen klicka på Text och bild.

3. Infoga din bild genom att klicka på den knappen med ett litet träd på, haha ♥

4. Välj den bilden du vill infoga och klicka sen på Miniatyr knappen.

 
5. Markera bilden genom att klicka på bilden
 
6. Klicka på Infoga/redigera länk (den knappen ser ut som en kedja)

7. Klistra in din länk där det står Länkens URL och klicka sen på Uppdatera

 
8. Klicka sen på Ändra placeringar så att du kan välja vart i menyn som du vill ha din bild-länk
 

9. När man har sparat en Avdelning lägger den sig längst ner så scrolla längst ner och sen bara dra upp den dit du vill ha den.

   
10. Sen klickar du på Spara ändringar

 
11. Sen lägger sig bilden där du har valt att ha den så att dina läsare kan klicka på den och komma till den hemsidan som du vill att de ska komma till 

  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 31 oktober 2013 12:42

Hejhej!  Idag är det ju Halloween och jag älskar att gå ut på Bus eller godis, har bara gjort det en gång men ändå.. ^^ Så jag, Amanda och kanske Linnea ska gå ut och 'Bus eller godisa'.  Jag ska klä ut mig till en bebis för egentligen behöver man ju inte vara läskig, man kan ju vara vad man vill. (Jag ska göra en Gör mig i ordning video sen när jag ska göra mig i ordning, den kommer nog upp på bloggen imorgon - tror jag).  Idag har jag inte gjort så mycket jag har mest suttit med datorn/iPaden haha men jag känner inte för att vara med Amanda eller Linnea nu på dagen för vi ska ju ändå vara med varandra sen *Louise är inte hemma så ni bara vet annars skulle hon också gått med oss ofc*. Jag hoppas vi får MYCKET godis. Mhihi.  Fresten för några dar sen skickade Amanda en väldigt fin bild till mig på kik hehe, där det stog att de har bytt åldersgräns på Catching fire!!!! Så förhoppningsvis ska A-L-L-A gå och se den tillsammans.  

 

Gjorde bilden till Instagram det är därför det står @amizz_ där nere i hörnet, målade spöket osv helt själv hehe :3

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 31 oktober 2013 11:49

Hej bara för att det är Halloween idag tänkte jag ha en frågestund så kommentera en fråga eller skriv en fråga i frågesaken. Så svarar jag på frågorna snart, om jag nu får några. ♥

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 31 oktober 2013 09:26

   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 30 oktober 2013 10:08

 

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 30 oktober 2013 09:30

Godmorgon! Igår kväll hade jag inget o göra så jag tänkte 'pyssla' lite. :3 Och mitt mobilskal var ju helt vanligt och vitt så jag ville göra något med det. Så det gjorde jag och jag tycker faktiskt det blev ganska bra. Jag vet inte om jag ska ha kvar det så för det är lite knackligt eller vad man ska säga - på baksidan så det känns lite konstigt när man håller i mobilen. Men jag ska ha det så i några veckor iaf och se hur det funkar. ^^
 



/Amanda


Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards