orimligt

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda ♥ - 30 augusti 2013 20:10

   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 30 augusti 2013 18:15

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 30 augusti 2013 18:01

Hejhej! ♥ Idag har jag haft en suuuuuperbra dag.  Det var bara 3 lektioner i skolan idag, So, Svenska, Matte och på Son och Svenskan såg vi en film, eller ja en serie - Geografens testamente. Den är faktiskt rätt bra. xD Vi såg den förra året också fast en annan 'säsong' och vi tyckte den var så bra så nu ska vi se hela 'säsong' 2, 10 delar. :3 På Matten fick man lyssna på musik och jag tycker att ALLTING blir mycket roligare och lättare med musik, idag kunde jag tillochmed minusuppställning, har inte vart så bra på det innan och har bara gjort det typ 3 gånger men idag gick det jätte, jätte bra.  Efter skolan gick jag, Linnea, Julia, Amanda, Alexander, Josef och Alex till gruvan och köpte godis. Nomnomnomnomnomnomnom.. men nu är det slut.  När vi skulle gå hem följde Amanda och Linnea med mig hem och vi gjorde en smoothie, som vi döpte till Bananasplitmarsmallowtuggummi!  Den blev ganska god och jag tycker verkligen att ni ska testa göra den. (Recept finns i videon längst ner i inlägget) ^^ När de hade gått hem åt jag upp resten av mitt godis och chillade framför iPaden. Hehe. Nu sitter jag här framför datorn, bloggar och sjunger.  På måndag är det skolfotografering, jag har inte bestämt vilka kläder jag ska ha än så det ska jag göra i helgen. + Jag vet inte hur det för er men jag blir iallafall alltid ful på skolfotot - förutom i 2:an HAHAH så jag hoppas jag iallafall ser ut som jag i år.  Oh! Juste 1 September (på söndag) fyller Simon 9 år!!!! Grattis i förskott världens bästa lillebror ♥


 

Amanda, Linnea och jag - Visst är vi coola HAHAH ♥ Louise var sjuk idag, annars hade hon nog också vart med på bilden :(




A-L-L-A ♥
 

Bananasplitmarsmallowtuggummi! 


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 30 augusti 2013 17:59

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 29 augusti 2013 17:35



/Amanda

Av Amanda ♥ - 29 augusti 2013 17:30

 

Jag gillar inte bakgrunden, den påminner mig ju om skolan ._. Fast aja :)

Om nån undar så lyssnar jag på With you - Chris Brown Cover - Justin Bieber


5/5 stjärnor *-*

 

4/5 stjärnor  

     

2/5 stjärnor. <3 (:


/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 augusti 2013 15:25

Hej!  Idag äre min favorit skoldag. För det är musik, bild och idrott på samma daaag. 3 av mina favorit ämnen.  Just nu sitter jag med datorn (det fattar ni nog) + ser på tv.  Jag kanske skulle vara med Julia, Louise, Alexander och Alex på IP men jag orkade inte gå/cykla dit så jag stannade hemma. Det var ingen god mat i skolan heller så när jag kom hem var jag jätte hungrig och trött, det var liksom därför jag inte orkade gå till IP.  Nu ska pappa åka och handla frukt så ja jag hoppas han köper nån god frukt så att jag kan bli mätt, hehe.  



Ps. Jag har fått en fråga om jag kan göra en "Smink video" med sminket jag brukar använda, jag brukar aldrig använda smink men jag har gjort en liknande sån video ändå så varsågoda. 



/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 augusti 2013 19:08

 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards