orimligt

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda ♥ - 31 december 2012 20:45

Looooooooooook! xD

Av Amanda ♥ - 31 december 2012 18:28

Nu ska vi ha kul ungefär hela natten!!!!!! Ses imorgon!!! Lägger kanske in nåra kort på fyrverkerierna sen!!!! ;))))

Av Amanda ♥ - 31 december 2012 16:05

Gott nytt år! Nu måste jag stänga av datorn.. så ses! Ha en bra kväll! ♥


/Amanda

Av Amanda ♥ - 31 december 2012 15:57

Det här ska jag ha på mig ;)

Av Amanda ♥ - 31 december 2012 15:28

Av Amanda ♥ - 31 december 2012 15:17

För 24 år sen på Julafton så gav pappa en jättestor isbjörn och ett litet isbjörns gosedjur till mamma. Sen när jag föddes så gav mamma Isidor (Som isbjörns ungen heter) till mig. På Julafton i år så fyllde Isidor 24 år. Och idag (På nyårsafton) ska jag ha ett kalas för honom.   Han ska få sitta med på nyårsmiddan och sen ska han få gå ut och kolla på fyrverkerierna. Jag ska ge honom några presenter: en sovsäck, en godiskudde (En kudde som är formad som en godis), ett påse-gosedjur och ett helt eget rum i min bokhylla. Jag har ingen bild på honom i min data. Så jag gör ett inlägg med min mobil och lägger in en bild på honom. Hoppas att han kommer tycka om sitt födelsedagskalas! Och förresten om ni vill så får ni gärna skriva vad ni fick i juklapp i kommentarerna jag vill veta!   Ses i nästa inlägg då xD



/Amanda



Av Amanda ♥ - 30 december 2012 15:00

Ingen har fått rätt på alla frågorna. Men den som har fått flest rätt är... Jöl, grattis! (Jag vet inte vad du heter egentligen men du kallade dig iallafall för Jöl) Jag kommer strax att skapa en länk till din blogg!  Ännu en gång grattis! Ses lite senare och då kommer det att finnas en länkning till Jöl's blogg!


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards