orimligt

Alla inlägg under december 2013

Av Amanda ♥ - 31 december 2013 10:35

Hej! Jag har ingen locktång och jag har inte lockigt hår.. men när jag lockar håret, nästan aldrig så försvinner lockarna nästan direkt. Så jag testade om det funkade att göra det lockigt utan locktång. Ni kanske redan har gjort så här det är ju inte direkt så svårt men om ni inte har gjort det så tycker jag att ni ska testa. (:

0. Tvätta håret
1. Sätt upp håret som jag har gjort
2. Sov med de
3. Ta ut de på morgonen


8 timmar senare..


Tadaaaaaaaaa *-*


/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 december 2013 12:29

Hej! Idag ska jag vara med Linnea. Jag har faktiskt varit väldigt osocial irl på lovet, jag har inte lekt/varit med eller vad man nu säger när man har blivit lite äldre - med en enda av mina vänner.. Men det ska vi ändra på idag. :) Linnea kommer hit om typ en kvart så jepp. cx Under tiden får jag väl sitta här med min mobil och kanske rita klart min manga/anime teckning som jag började på igår. :3

Bild från igår, tänkte på sommaren så tog på mig min keps haha. (:


/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 december 2013 12:23

Hej! Igår firade vi jul en gång till med mina fastrar, deras män xd och våra kusiner. Det var ganska kul förutom att vi inte kom på nåt och göra och så. Men annars var det kul. :) Det regnade men vi (alla barn) gick ändå ut och lekte mörkgömme. :3 Det var också ganska kul hehe, fast vissa ramlade - typ som jag.. D:

Förlåt för att det blir såna här korta/tråkiga mobil inlägg men vi har ju inte en dator som funkar just nu. xc


/Amanda

Av Amanda ♥ - 26 december 2013 10:05

Idag ska jag inte göra så mycket, vad jag vet. :3 Jag kanske ska åka och köpa ett skal till min nya mobil men annars vet jag inte. D: Om det skulle ha varit snö ute så skulle jag gått i åkt pulka men det går ju inte när det inte är nån snö, eller hur? Eller kanske men ändå ni fattar vad jag menar..

Av Amanda ♥ - 25 december 2013 14:18

HAR FÅTT EN IPHONE.

Info: Datorn har ****** upp sig så jag kan inte blogga från datorn, alltså kan jag inte lägga upp Julkalendern förrän vi har köpt våran nya dator.. :(

/Amanda

Av Amanda ♥ - 23 december 2013 11:46

Hej! I Lördags var jag med Charlotta, min moster på stan. Vi köpte julklappar, kläder, åt pizza på Pizza hut osv. (: Det var JÄTTE kul och sen sov jag över hos henne. Vi gjorde Banana split också (ungefär Banana split) och den blev faktiskt jätte god, heh. xd Sen köpte vi godis, såg på Baksmällan 3 seriöst den är verkligen helknäpp... :3 Japp det var super kul och ikväll kommer Charlotta hit och ska sova över och firar jul med min familj, mormor o morfar. *-* Nu är det bara 1 dag kvar till JUUUUUUUUUUUL!



/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 december 2013 11:01

Hej! Jag testade nyss en redigeringsapp. xd Jag provade att använda alla effekter och då blev det så här:


Det kanske inte blev så jätte stor skillnad men det ser ut som att jag har solat/att det är sommar, nopprat ögonbrynen, färgat håret, opererat näsan och använt concealer - eller vad det nu heter. owo HAHAHAHAH D: .. Hejdå nu ska jag redigera lite fler bilder och om de blir några bra/konstiga höhmm som den här x: så lägger jag upp de här på bloggen! Bye bye :3


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards