orimligt

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda ♥ - 29 september 2013 15:43

Hej! Jag har kommit hem från Charlotta nu och jag har haft en jätte bra helg, ska bara ladda över alla bilder till datorn så ska jag skriva ett inlägg sen. :3 Men just nu känner jag faktiskt för att göra en header eller bild till nån - vem som helst jag vill bara göra en. Så jag tänkte visa några headers jag har gjort här i det här inlägget och sen ska jag skapa ett 'rampljus' eller vad man nu säger. Kommentera om du vill ha en bild/header ♡      

 

                        


/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 september 2013 10:57

Hej! Idag ska mamma ha kalas, hon fyllde igår i år .. också ♥ Så igår på morgonen sjöng vi för mamma och gav henne presenter. Som man alltid brukar göra, haha.  Jag gav henne en grej jag hade gjort i slöjden, en provsticka till bakning och mat t.ex potatis. Alltså en sån man kollar om det är klart med. xD Jag blev faktiskt rätt nöjd med den och det tog mycket längre tid att göra den än vad man tror. Våran slöjdlärare är väldigt noga med slipningen så vi fick slipa en hel lektion. Jag kan säga en sak, det var inte roligt.  Det var iallafall jääätte kul igår på festen, förutom att när Effi (som hade ordnat och förberret - vet inte hur det stavas.. festen i flera veckor) skulle prata så pratade några andra så Effi blev arg på de och det blev vi andra också så några skrek TYYYYYYYSSSSSSTAAAAAA!!! Ganska många gånger. Det var det enda som inte gick så bra med festen men annars tycker jag att allt det andra var jätte kul.  Idag ska ju mamma ha kalas, som sagt. owo ♥ Men efter kalaset ska jag och Simon åka med våran moster - Charlotta hem och sova över hos henne tills imorgon. :3 Egentligen ska ju jag och A-L-L-A springa imorgon klockan 11 men jag ska fråga de om vi kan springa lite senare, typ klockan 2. Så om du är Amanda, Linnea eller Louise så får du vara beredd på att jag skriver till dig på kik ganska snart, hehe.  

 

Tog inte så många bilder igår, bara 2 men jag hade inte tid med att ta så många bilder som jag brukar xD ♥

 
Fiina Julia :3 ♥
    

You can't have the swag, it already has an owner - Louise ~

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 september 2013 18:41

Av Amanda ♥ - 27 september 2013 18:23

Hejsvejs igen. o.o Jag skrev lite fel i det förra inlägget festen börjar 19.00, bara så ni vet. ORKAR INTE VÄNTA!!!! Bajj bajj. Bjuder på biilden. c:<

Av Amanda ♥ - 27 september 2013 16:52


Hejhej! ♥ Om typ 1 timme kommer Amanda så går vi till Linnea, Louise också och sen går vi tillsammans till EFFIS PARTY!!!!!!!!!!  Det är egentligen Taekwon-do idag men vem går på träningen istället för på discot ? owo Inte jag iallafall aldrig i livet.  Resten av dagen har jag skypat med Amanda vi pratade om lite olika saker några av de var godis, boonie rescue (ett msp spel, som är assvårt även om du har testat Candy crush - det är typ som Candy crush men aja) Jag hade iallafall jätte kul under tiden. HAHAHAH. :* Men nu måste jag äta, göra mig iordning osv lägger upp en bild sen när jag ska gå. :3 AHHHH! Det ska bli så hiiimla kul.  Ses sen då.  ♥ 


 
  

PARTY TIME!!!!!!!!!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 24 september 2013 19:44

Jaha.. Nu var det nån som knackade på dörren helt random, klockan 19.45 - noooooormalt. o.o Väldigt normalt. ~


 

Bara glöm bort att det är en rätt gammal biild, okej ?



/Amanda


Av Amanda ♥ - 24 september 2013 19:34

Hejhej! Jag undar faktiskt en sak .. varför ska det vara skola varje dag ? owo Kunde inte helgen vart i 5 dagar och skolan i 2. Då kunde man ju slutat klockan 5 eller nåt i 2 dagar och sen var man ledig i 5 dagar, så enkelt är det. Aja så tycker jag. Fresten jaaag har gjort en bild som jag tycker ni ska kolla på jdnjfsdng c: 


 

Tycker ni också så? x3



/Amanda

Av Amanda ♥ - 24 september 2013 19:30

 

/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards