orimligt

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda ♥ - 26 maj 2012 14:09


Hejj!


För en dag sen kom jag hem från det underbara landet Cypern.

Jag och min familj var där i en vecka men veckan och Cypern försvann som en vind som åkte framför mina ögon.

Iallafall vi hade jätte, jättekul och det var jätte varmt...

Jag lärde känna en tjej som heter Ella och hennes lillebror Fred.

Vi var på ett vattenland en dag det fanns en jätte hög rutschkana och själva trappan var kanse femtielva meter hög.

En dag var vi i Aya Napa där köpte jag en keps, en tröja och en glass.

Om ni inte har så mycket tid kanse ni inte ska titta på alla bilder för det är nog nåra hundra...  



Passande bilder:


Fattar inte längre vi har en ny data korten kommer strax...






Av Amanda ♥ - 1 maj 2012 19:53

 Godnatt hörni!! Nu kommer jag nt blogg mer i dag för nus ka jag se på tv och mysa...


Passande bilder:


 


Godnatt!!

Av Amanda ♥ - 1 maj 2012 19:28

Heey


Idag har jag gjort ganska så många saker... Jag har : Lekt med min kompis Linnea (finns en bild på henne), Jag har haft vatten-krig med min lillebror (Förresten han heter Simon) Och så har jag ätit grillad korv.   


Igår gjorde jag också en massa grejer... Jag : Bytte 4 t-shirtar till en större storlek, Jag var på Stadium (det var där jag bytte de men vi kollade på andra grejer också), Jag hoppade stutsmatta med Simon, Och så har jag spelat såklart.



Passande bilder för idag:


 


 



Passande bilder för igår:


 

 

 



Hoppsan hej från en liten tjej!! ♥ 

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards