orimligt

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda ♥ - 30 maj 2013 14:09


Hej! cx Det är nytt tema på msp.. French Graden Wedding! ^^ Jag ger det 4/5 "stjärnor". Jag tycker bakgrunderna och animeringarna var fina men jag tycker inte kläderna var så speciellt snygga eftersom man inte använder bröllopskläder förutom när man är på eller har bröllop. xD Kom ihåg att rösta i Fototävlingen för den avslutas snart! c:  


 

Av Amanda ♥ - 29 maj 2013 14:38

Hej! Ska ha utvecklingssamtal idag.. hoppas det går bra. Vi ska prata om det som hände på klassresan (finns inlägg om det längre ner på bloggen), skolan ja ni förstår nog. Alla har nog vart på ett utvecklingssamtal nån gång! :d Förlåt för att inlägget blev så kort men har typ inget att skriva. ^^ 


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 maj 2013 18:16

Hej! Idag har jag vart i skolan, som vanligt. ;_; Men efter skolan var jag med Linnea! Vi hade jätte kul och vi gjorde fjortis gubbar på msp adda de! (Namnen står där nere..) Sen skrattade vi åt att Linnea inte kan sitta i Yoga-ställning och att jag inte kan ligga ner och ha mitt ben helt rakt upp i luften. Haha, normalt. c: Det var jäääääätte kul! Just nu håller jag på med en present till Linnea - hon fyllde år den 14 April men hon har inte haft kalas än och ska ha det snart med A-L-L-A, jag tyckte att de två grejerna som jag har köpt till henne var lite för lite och jag tänkte att jag bara kunde gör en liten extra grej typ.. inte nåt stort.


Linneas fjortis gubbe: Steph fjortis

Min fjortis gubbe: Micki fjortis <3


     


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 27 maj 2013 08:02

Linnea och Amanda är bäst!

Av Amanda ♥ - 26 maj 2013 19:13

 

TACKTACK :3  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 26 maj 2013 11:12

Sheta pomfreta! Igår va jag på Liseberg med min kusin. Han ringde typ klockan 10, eller nåt och frågade om vi ville åka med till Liseberg. Först trodde jag det var Simons kompis! Haha det lät lite som det.. men det var det ju inte. Så vi tjatade lite på mamma och pappa och till slut sa de att vi fick åka med! Vi åkte inte så mkt när vi väl var där... Simon vågade inte åka nästan nåt och det var lång kö till Atmos fear (som bara jag ville åka), Balder och de andra som är lite läskigare än Lisebergsbanan.. xc Men det var jätte kul ändå! Vi åt glass, godis stänger (eller vad det nu heter) xd och vi skrattade väldigt mycket och det är alltid kul att skratta... TYCKER JAG IALLAFALL. Hehe.. c: 



 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 25 maj 2013 10:52

Tjääna, ni ska vara glada att jag fortfarande lever och är utan skador... För igår blev jag nästan mördad! Typ. Vi sprang Skolvarvet på gympan och då rullade några 1:or ner en jätte stor sten för ett brant berg och stenen rullade nästan på min kompis och om jag hade sprungit lite snabbare den lilla biten så hade jag kanske fått stenen på mig! Jag skrek: SPRING!!!!  Till honom och han bara fortsatte springa och han märkte nästan ingenting förrän om en liten stund (det såg inte ut så iaf). Men stenen landade ganska lugnt på kyrkogården. Stackars den som låg begravd där! :'( En av kyrkogårdsvaktmästarna kom upp till skolan och pratade med nån lärare och ja... jag tror att de 1:orna kommer få en stor utskällning! DE KUNDE HA MÖRDAT HONOM, NÅN ANNAN ELLER MIIIIIIIIIG! Tur att de inte gjorde det.. cx Tänk om jag hade dött de fär 1:orna borde åka in i fängelse eller nåt. det kändes nästan som att de hade planerat att döda oss för de släppte ju inte ner stenen från berget förrän vi sprang förbi! Omg de kanske är seriemördare och bara mördar 4:or. Läbbigt! o.o Sen på eftermiddagen igår xD var jag med Amanda, Linnea, Louise, Ewelina och Philip. Vi köpte glass och sen gick vi till en lekplats. Lekplatser är asgrymma!   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 23 maj 2013 13:57

10 saker jag tkr mkt om:


1. Godis *-*

2. Glass ^^

3. Apor (;

4. Mustascher :3

5. Bananer cx

6. Hallon *O*

7. Kossor c:

8. Mina kompisar <33

9. Mina gosedjur, mest gosedjurs kungen - Isidor :)

10. Msp  


10 saker jag inte tkr om:

 

1. Krig :c

2. Alldeles för hårda godisar...

3. När man har för mkt läxor -.-

4. Svåra prov

5. När man har bestämt att man ska chatta/skypa med nån och så har man inget internet xc

6. Dåliga tv program ._.

7. Att svara i telefonen när det är nån man inte vill prata med som ringer o.o xd

8. Brända pannkakor :'(

9. Mobbning

10. När godiset tar slut när filmen precias har börjat!  

 

Bloggar som jag läser:

 

YourLifeYourChoice :*

MspElinsens (:

SweetLinnea :33

Michelle02 c:

 

5 ord som beskriver mig:


1. Glad :))

2. Crazy cx

3. Annorlunda/onormal ^^ ;*

4. Dansare c:

5. Sprallig   


8 saker jag ser fram emot:

1. Cypern  c:

2. SOMMAREN <33333333

3. Att börja 5:an xd

4. Alla helger ;)    

5. När dansen börjar igen cx

6. When I get my first iPhone *-*

7. När tidsmaskinen uppfinns så att jag kan åka tillbaks till när jag var 3 år och sen kunna åka tillbaka igen ^^

8. När tankeläsaren uppfinns då kan jag ta reda på vad alla egentligen tycker om mig... Tänk om de tkr nåt dåligt! o.o Hoppas inte det :3


2 saker jag inte ser fram emot:

1. 7:an tänk om jag inte kommer i samma grupp som de andra i A-L-L-A   

2. När jag dör ;_;


2 youtubare som jag tittar på (ibland):


1. Keyyo  

2. William Spetz  


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards