orimligt

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda ♥ - 30 november 2012 16:28

Har äntligen blivit kompis med min gamla kille på msp igen (cool)00 han är superdupersnäll! Ge han autos och presenter <3333'3 Och han är stylad av mig   Och vi blev bästisar ;)) ^^

 

/Amanda


Av Amanda ♥ - 30 november 2012 16:13

... sova hos mina kusiner på Lördag :( För att min lillebrorsa är sjuk... Så det blir nästa Lördag. Han försöker övertala mamma och pappa men det kommer nog inte att gå... Men jag kanske ska göra en jul header iallafall... Det har kommit ett nytt tema också. Och de har gjort om klädaffären och animerings affären kolla:


    

Det var bara jag... xD

 

 


Hejdå...


/Amanda



Av Amanda ♥ - 28 november 2012 16:48

Ja det är jul på Msp igen!!!! ;)) <3


 

Kolla det snabbt! Det finns nya animeringar (Till Jultemat <3), Nya kläder och ett nytt vip!!! ^^


/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 november 2012 16:35

Sova över hos mina kusiner den 1 december   Det ska bli super roligt! Ska ta med min kamera♥ Så jag lägger in bilder sen... ;)) Och så har jag skaffat skype... Jag heter amanda.tomic där!!! <3


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 24 november 2012 10:29

Imorgon fyller min kompis Julia år♥ (Hon är en av de som började i min klass efter sommarlovet) Och hon ska ha kalas idag!!!   Hoppas med mig att hon komer att få ett "superdupersuperduperhuperhyperduper" roligt kalas! ♥ Ska ta med min kamera och sen kanske jag lägger in några kort ^^


/Amizz

Av Amanda ♥ - 22 november 2012 15:32

Ja här är jag på panfu...

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 22 november 2012 15:11

Är avstängd på Msp för att jag skrev cuteybeauty.bloggplatsen.se även fast man inte får skriva vad sin blogg heter... Aaaah! Saknar gamla Msp när man kunde skriva typ exakt vad man ville!!!   

 

Hatar när det händer sånt här!!!

/Amizz

Av Amanda ♥ - 21 november 2012 17:23

Tjabba tjena! Idag har jag vart i skolan (OFC) och sen var jag hos min kompis Catalina. Hon fyller år idag♥ Jag fick låna några fest kläder och så sminkade hon mig...   Sen kom hennes familj och släkt och så hade hon kalas. Men efter typ 5 minuter så fick jag gå hem för att pappa ringde och sa det... ;( Men dset var kul så länge jag var där ^^


/Amizz

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards