orimligt

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda ♥ - 30 augusti 2014 17:00

            


/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 augusti 2014 18:57

Hej!  Idag paddlade jag och klassen kanot. Jag paddlade med Linnea och det var jätte kul. :) Vi är inte så jätte bra på att paddla och de andra gångerna vi har paddlat så har vi legat sist nästan hela tiden och vi har fastnat i buskar... och lite sånt där, det gick mycket bättre denna gången mhehehehe. image Vi blev väldigt hungriga efter ett tag och då blev vi rätt crazy. Raaawwwrr! :D Men seriöst vi paddlade i typ 3 timmar utan att äta, herregud!  På hemvägen blev det mycket svårare att styra (jag satt längst bak och alltså var jag den som skulle styra) för det började blåsa lite och då blev det ganska jobbigt.  På hemvägen satt även Julia i våran kanot. Louise, Amandas och Julias kanot hade nämligen blivit jätte blöt och lerig och Julia skulle sitta på botten av kanoten, därför fick hon hoppa i våran istället.  Det var några killar i klassen som höll på och skvätta vatten på mig och Linnea. image När en av de (jag nämner inga namn för ni vet inte vem det är ändå så? Jepp..) skvätte på oss så tog jag upp så mycket vatten jag kunde på min åra/paddel och hällde det över honom mohahahahaaaaaa. Woopwoop! #girlpower image Nej nu ska jag nog gå ner och äta lite vattenmelon, see you later alligator! 


 


 /Amanda

Av Amanda ♥ - 22 augusti 2014 17:58

Nej jag vet inte varför den blev upp o ner...



/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 augusti 2014 20:56



/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 augusti 2014 15:34



/Amanda
 

Av Amanda ♥ - 12 augusti 2014 15:10

Hej!  Nu tänkte jag göra en back to school tag - för som de flesta vet så börjar skolan väldigt, väldigt snart! image För mig är det bara 6 dagar kvar wä. Vi köööööör. 


1. Vilken klass ska du börja i? Jag ska börja i 6:an. 

2. Vilken dag börjar du? 18:de Augusti.

3. Hade du läxor över sommaren? Nej, det har jag aldrig woopwoop! 

4. Vad ska du ha på dig första dagen? Förmodligen mitt vattenmelon linne och nånting haha image

5. När vaknar du och går och lägger dig på skoldagar? Jag lägger mig 9, halv 10 och vaknar kvart i 7. :)

6. Vad är stressigast med skolan? Läxor o prov 

7. Längtar du till skolan? Lite, ja saknar alla kompisar och jag har inte alltid nåt att göra här hemma så aa - lite 

8. Vad är roligast att fixa med för att komma tillbaka till skolan? Det är skolsakerna, skrivböcker osv. image

9. I vilken klass började du med smink till skolan? Aldrig haha 

10. Kommer du ha ryggsäck eller handväska? Jag kommer ha en ryggsäck och en sån här axelväska. 

 

Hoppas ni gillade min back to school tag vi hörs i nästa inlägg, hejdå! 

 
 
 
/Amanda
Av Amanda ♥ - 4 augusti 2014 08:47

Hej! Igår var det storm här där jag bor. Det regnade, haglade, åskade, blixtrade och blåste. Det var inte vanligt hagel utan det var isbitar lika stora som stenar som föll ner från himlen. Jag är inte rädd för åska eller så och jag tyckte faktiskt mest det var kul!



/Amanda

Av Amanda ♥ - 4 augusti 2014 08:34

Tänkte bara tipsa om Aloe vera - Golden kiwi för den är så sjukt god!



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards