orimligt

Alla inlägg under oktober 2014

Av Amanda ♥ - 31 oktober 2014 09:42



/Amanda

Av Amanda ♥ - 30 oktober 2014 15:57

Har prov om Europa på torsdag och har inte pluggat ett skit.. Hade helt glömt av de!  Woopsi. Aja det är bara att börja plugga, nu när de är lov också. Förstår inte riktigt varför vår lärare valde att ha ett prov om just Europa (som vi inte har jobbat alls mycket om och vi därför behöver plugga mycket till) direkt efter lovet. ._. Som tur är tycker jag det är rätt kul med länder/kartor. Iallafall när man ska sätta ut länderna + städerna på en karta, vilket vi då ska göra.

 

Imorgon är de ju Halloween och det ska bli så sjukt kul! *-* Jag, Julia, Linnea och Louise ska sova över i Amandas husbil. Och vi ska även ut på bus eller godis. Jag ska va Superman, Linnea ska va Wonderwoman, Louise ska va Batman, Amanda catwoman och Julia Robin (Batmans kompanjon). Håll tummarna för att vi får mycket godis!

 

 

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 24 oktober 2014 10:36

Av Amanda ♥ - 23 oktober 2014 17:53

Hej! Imorgon ska min klass ha en Halloweenfest för nästan alla klasser på skolan, interesting ._.

Det ska bli jätte kul! Jag ska inte klä ut mig till något direkt, men jag ska färga en del av håret blått och sen ska jag ha strumpbyxor med skelett på - supaafab.

Av Amanda ♥ - 17 oktober 2014 08:01

Hej! Min farfar dog den 30 September och idag ska vi ha begravning. Jag blev såklart jätte ledsen när han dog men jag har fortfarande inte fattat att det verkligen är sant. Jag blev jätte chockad och det är jag nu också.. Men idag ska vi ju då på hans begravning och det känns bra att få ta farväl osv. Farfar fick kramper dagen innan han dog såfarmor och han åkte då in till akuten, då var det inget allvarligt. Iallafall inte vad man kunde se på utsidan. Men nästa dag fick han kramper igen och under den natten så dog han. Det sista farfar gjorde innan han åkte in igen var att lägga ordet MAXIMUM på wordfeud. Han fick massa poäng och vann. Nu efteråt skojar vi om att det kanske var det som gjorde att han dog. Alltså att han dog av glädje. :)

Vila i frid farfar <333

Jag vet att du finns där uppe någonstans...


/Amanda

Av Amanda ♥ - 17 oktober 2014 07:51

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards