orimligt

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda ♥ - 31 januari 2013 17:51

Ni vet han där killen som dumpade mig och allt det där...   skit i det! Han är supersnäll och nu är vi gifta igen. <3 Älskarejj mio$ eller som du egentligen heter Dawid!   

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 31 januari 2013 16:53

OMG!!!!!!!! En av tema-tröjorna kostar 1 sc!!!! Jag skojar inte!!!! Ska köpa några direkt...kanske den var rätt ful egentligen! Men alla tröjor borde kosta 1 sc!!!!!!  

 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 31 januari 2013 16:31

Jag levlar snart!!!!!!!!! Äntligen, tack! <3   

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 31 januari 2013 16:17

Hehe... Hej!  Nu är det inte vinter på Msp längre. Och det är ett nytt tema. <3 Så här ser det ut utan snö och allt.

 

Förlåt att jag blinkade på bilden.... -.- här är det nya temat, jag ger det 5/5!   

 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 30 januari 2013 15:12

Nu har jag köpt tillbaks de gamla igen, vet inte om ni tycker det var bra eller dåligt men jag känner mig som mig i de  ögonen! Och jag vill helst känna mig som mig... liksom!  Ses senare <3


     

Vet inte varför jag la in en Panfu bild men... ;)

/Amanda

Av Amanda ♥ - 30 januari 2013 14:59

Jag vet inte om jag ska ha kvar mina nya ögon...  Jag känner mig helt annorlunda än förut...  Aja, det är fint både och så egentligen spelar det ingen roll men jag känner mig mer hemma med mina gamla så ska förmodligen köpa tillbaks de.


    ELLER          


/Amanda

Av Amanda ♥ - 29 januari 2013 17:23

Hej!  Jag har köpt nya ögon (Msp). Jag vet inte om jag ska ha kvar de men så här ser de ut:

 

Jag tror inte att jag ska ha kvar de för jag känner mig helt annorlunda med de. Annorlunda mot förut... Jag tror faktiskt att jag ska köpa tillbaks mina gamla.


/Amanda

Av Amanda ♥ - 29 januari 2013 15:46

Chattar med Linnea! Hon är alltid bäst. Bli vän med henne hon heter Ninnsan123 

 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards