orimligt

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Amanda ♥ - 5 november 2013 16:00

Hej, jag tänkte skriva en novell så här nedanför kommer jag skriva lite om vad den ska handla om och vilka karaktärer som ska vara med i den.  

Handling:

Amii och hennes klass ska börja i en ny skola nu när de ska börja i 7:an. A-L-L-A (Achawat, Liin, Lou & Amii) vill gå kvar i sin gamla skola och de är jätte rädda att de inte kommer i samma grupp - A, B, C, D osv. När de väl börjar skolan och ska få veta vilka grupper de kommer i så kommer Amii i A och Liin, Lou och Achawat i B. 


Karaktärer:

 

Namn: Amii

Intressen: Dans, musik, kampsport och att rita
Inspirerad av: Amanda - Mig

    



Namn: Liinn

Intressen: Musik och kampsport
Inspirerad av: Linnea

 


Namn: Achawat

Intressen: Naglar, kolla på Pokémon och Friidrott

Inspirerad av: Amanda

 



Namn: Lou

Intressen: Naglar och musik

Inspirerad av: Louise

 



Namn: Jui

Intressen: Musik, Manga och Pokémon 

Inspirerad av: Julia

        


Namn: Mich

Intressen: Ridning/hästar

Inspirerad av: Michelle

 


Namn: Edii

Intressen: Fotboll

Inspirerad av: Edvin

 


Namn: Meli

Intressen: Att rita

Inspirerad av: Melina

 


Namn: Al 

Intressen: Sport

Inspirerad av: Alan

 


Namn: Joi

Intressen: Vara med kompisar och dator/tv spel

Inspirerad av: Josef

 


Namn: Alle

Intressen: Parkour

Inspirerad av: Alex

 


Namn: Tobbe

Intressen: Sport

Inspirerad av: Tobias

 


Namn: Aex

Intressen: Vara med kompisar och spela dator/tv spel

Inspirerad av: Alexander J

 


Namn: Ew

Intressen: Djur

Inspirerad av: Ewelina

 


Namn: Effi

Intressen: Djur speciellt hundar

Inspirerad av: Eftimia

 


Namn: Olii

Intressen: Musik - speciellt rock och fotboll

Inspirerad av: Oliver

 


Namn: Joohn

Intressen: Handboll och pingis

Inspirerad av: Jonathan


Namn: Siim

Intressen: Handboll

Inspirerad av: Simon

 


Namn: Phii

Intressen: Tv/dator spel 

Inspirerad av: Philip

 


Namn: Mackan

Intressen: Simning

Inspirerad av: Marcus

 


Namn: Harii

Intressen: Vara med kompisar och spela dator/tv spel

Inspirerad av: Haris

 


Namn: Cat

Intressen: Dans

Inspirerad av: Catalina

 



Namn: Edoo

Intressen: Fotboll, musik och dans

Inspirerad av: Edolin

 


Namn: Alew

Intressen: Vara med kompisar och spela dator/tv spel

Inspirerad av: Alexander O

 


Namn: Aria

Intressen: Basket

Inspirerad av: Melissa

 


Namn: Ell

Intressen: 

Inspirerad av: Ellen

 


Namn: Eli

Intressen: 

Inspirerad av: Elin

 

Namn: Kew

Intressen: Fotboll och Innebandy

Inspirerad av: Kevin

   


Namn: Sai

Intressen: Innebandy, hon är väldigt social och verkligen inte blyg
Inspirerad av: Saga

 


Namn: Ted

Intressen: 

Inspirerad av: Teddy

 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards