orimligt

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Amanda ♥ - 5 augusti 2013 18:18

Tjenare HAHAH cool rubrik va? c: Imorgon (7/8) åker jag till Serbien med Simon och pappa.  Sen när vi är där så kommer vi vara med David, Alexander, Petra, Jessicka, farmor, farfar och några andra släktingar, några från Serbien och några från Sverige. Ni kanske inte visste att jag har lite släkt från Serbien och att jag är lite därifrån HAHAH eller vad man nu säger men farfars pappa var Serb och hans mamma var Tysk så ja har lite Tyskt/Serbs (stavning?) ursprung eller vad man säger. Thihihi. ^^ Det ska iaf bli jätte kul och jag har redan packat, som ni kanske ser om ni har sett min video som heter ungefär Packning - Serbien. Själv tycker jag att den blev ganska bra. (; Kan lägga in den i det här inlägget också. (: Så du kan se den om du vill se den igen eller om du inte har sett den.   Kommer inte ha nåt nätverk där (tror jag) och jag har ändå data förbud den här veckan så ja vi ses om en vecka, kommer sakna er. :* ♥


 


Det kan hacka ganska mycket när musiken börjar så ni vet.     


▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂▂▃▄▅▆▇█▓▒░Serbien░▒▓█▇▆▅▄▃▂    



/Amanda

Av Amanda ♥ - 5 augusti 2013 17:51


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 5 augusti 2013 17:40

 

Apelsin/Äpple 

Hund/Kanin

Pizza/Lasagne

Smink/Kläder 

Bilder/Videos

Blogg/Instagram


Sådär det var en liten This or that, har aldrig gjort nån sån förut men jag tänkte att jag kunde börja med det. (;

   

/Amanda

Av Amanda ♥ - 5 augusti 2013 16:36

Hej! Igår sov David (min kusin) över. Vi la oss typ klockan 11 och jag vaknade iaf klockan halv 6.. 'Kul' HAHAH nejmen. Igår på dagen var jag med Linnea och Louise innan han kom alltså. c: Innan vi gick och la oss igår gick vi ut och tog ett kvällsdopp klockan halv 10 och kom in 11 då. Hehe. Kanske lite sent för ett kvällsdopp, eller nej fresten det är ju kväll så. MOHAHAHA nejmen. ^^ Jag hade jätte kul idag, och igår och jag hoppas att David, Simon, mamma och pappa också hade det. (:       

☟ Igår på dagen såg vi på såna här roliga videos xD

 


Ps. Idag chattade jag med Matti på kik och hon fick DAMP SVAMP :)


      



/Amanda

Av Amanda ♥ - 5 augusti 2013 15:51

 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards