orimligt

Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

Dansuppvisning

Av Amanda ♥ - 13 maj 2014 15:15

Hejsan svejsan! Den 3:e Maj hade jag och min dansgrupp dansuppvisning och efter det kom mormor, morfar och Charlotta och firade mig. Det var jätte, jätte kul och lite spännande.  I år hade vi än mycket svårare och roligare dansen än alla andra år jag tror det beror på att vi har blivit lite äldre nu. Den var verkligen super rolig! I början av våran dans är det låten Eye of the tiger #swag.. Man skulle göra en redovisning i skolan om något man tycker om och då valde jag dans. En kille i min klass frågade om jag kunde visa några moves haha och det ville jag inte, det hade vart jätte svårt att komma på steg att göra och det hade säkert vart jätte pinsamt. Så jag sa att jag skulle visa en eller flera videos från dansuppvisningar och det ska jag nog göra om några dagar för nu har jag laddat upp några videos på videofyme och då kan kag visa de, hehe. Det kommer inte alls bli pinsamt nejnej. Jag känner ingen i min grupp men det är kul ändå. Min danslärare i år hette Madelene och kallas Madde jag har haft henne förut och tycker hon är jätte bra och snäll! Jag kunde dansen helt och hållet och det var inte alls nervöst eller så men jag brukar alltid stå längst åt vänster och det gjorde jag även denna gången. image Vi var väldigt många i våran grupp, vi var så många att vi nästan inte ens fick plats på scenen så det var rätt många gånger som jag dansade ut från scenen eller på högtalaren. Men det gick hyfsat bra ändå.  Jag gjorde bara fel en gång och det var den delen som jag var lite osäker på eftersom det gick väldigt snabbt ibland och långsamt ibland, men jag testade det steget innan och då gick det jätte bra jag var nog lite nervös ändå det kanske var det som gjorde det. Eftersom jag stog längst fram så var det lite pinsamt men jag hoppas att man inte märkte det så jätte mycket.  Det var väldigt kul ändå så det spelar inte så stor roll! 


Klicka HÄR om du vill se en video från Dansuppvisningen! 

 


/Amanda 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards