orimligt

Direktlänk till inlägg 3 juli 2014

_________

Av Amanda ♥ - 3 juli 2014 14:50

Hej! Förlåt att jag inte har gjort något Min resa - Kreta inlägg ännu och för att jag inte har bloggat. Jag tycker bara inte det är lika roligt längre och jag bloggar när jag känner för det helt enkelt! :) Strax kommer Saga hit och vi ska nog göra lite videos till våran gemensamma videofyme kanal (@Sagmanda) och så ska hon försöka lära mig Flickis och Salto - bakåtvolt på studsmatta alltså, vi får se hur det går... Dessutom regnar det så jag vet inte ens om vi kan hoppa studsmatta. Men jag hoppas det! För nån timma sen försökte jag göra en spagathandvolt på studsmattan och då ramlade jag och hela 'baksidan av min kropp' blev blöt såååå idk. Igår kom Linnea hem från Norrland så vi firade med att jag, Linnea o Louise hade picknick under en palm i Louise vardagsrum (det regnade ute) och sen efter det chillade vi på hennes rum, kastade korkar i en spann osv hehehehehe. Det ser ut lite som att solen börjar komma fram nu så det är väl bra antar jag. Idag åt jag majskolvar o riskaka till lunch, helt perfaaaa. c:

Ps. Det finns vs på Konsum OMFG



/Amanda

 
 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

4 juli 2014 17:36

Hej, jag kikar i alla fall in och läser detta. Hojja så mycket socker i dessa produkter som du fotat, inte alls nyttigt för kroppen i längden.
Lena

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Amanda ♥

6 juli 2014 10:08

Hehe :)

 
Ingen bild

.

4 juli 2014 18:42

:-)

Amanda ♥

6 juli 2014 10:08

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards