orimligt

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2014

Paddla med klassen :)

Av Amanda ♥ - 27 augusti 2014 18:57

Hej!  Idag paddlade jag och klassen kanot. Jag paddlade med Linnea och det var jätte kul. :) Vi är inte så jätte bra på att paddla och de andra gångerna vi har paddlat så har vi legat sist nästan hela tiden och vi har fastnat i buskar... och lite sånt där, det gick mycket bättre denna gången mhehehehe. image Vi blev väldigt hungriga efter ett tag och då blev vi rätt crazy. Raaawwwrr! :D Men seriöst vi paddlade i typ 3 timmar utan att äta, herregud!  På hemvägen blev det mycket svårare att styra (jag satt längst bak och alltså var jag den som skulle styra) för det började blåsa lite och då blev det ganska jobbigt.  På hemvägen satt även Julia i våran kanot. Louise, Amandas och Julias kanot hade nämligen blivit jätte blöt och lerig och Julia skulle sitta på botten av kanoten, därför fick hon hoppa i våran istället.  Det var några killar i klassen som höll på och skvätta vatten på mig och Linnea. image När en av de (jag nämner inga namn för ni vet inte vem det är ändå så? Jepp..) skvätte på oss så tog jag upp så mycket vatten jag kunde på min åra/paddel och hällde det över honom mohahahahaaaaaa. Woopwoop! #girlpower image Nej nu ska jag nog gå ner och äta lite vattenmelon, see you later alligator! 


 


 /Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards