orimligt

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Amanda ♥ - 12 december 2014 20:45

Hej!  Idag var jag med J-A-L-L på Liseberg. Det regnade, blåste och skulle egentligen ha blivit storm men.. Det var ändå bästa dagen evahh.  Vi åkte Slänggungan, nån fyr mojs, Lisebergshjulet, Ponnykarusellen, Tekopparna och kanske någon mer men isåfall har jag glömt den, höhö.  Vi åt middag på Burgerking och sen köpte jag även massa gott. Det var sååå himla mysigt!  När det är Jul på Liseberg så har de jätte många fina lampor och dekorationer överallt. *-* Yaaaasss #julkänslaoverload  Det var som sagt väldigt mysigt, och som vanligt med mina shitfaces så får vi skrattattacker lite då och då. Och då menar jag inte vanliga små skrattattacker utan STOOOORA.  Vi 'körde' gripen några gånger och alla vann något, jag vann en ljusbrun - nästan gul nalle. Han heter Rupert, hahah. x) Tack för en perfekt dag/kväll! 





/Amanda  

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards