orimligt

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Amanda ♥ - 14 februari 2014 17:45

Hej!  Glad alla hjärtans dag på er. ♥ Idag har jag inte gjort så jätte mycket, men klockan 3 åkte jag och familjen och gick på cafe. :) Jag beställde en liten chokladkaka, jag ville ha en superstor brownie som jag alltid tar om vi äter där men de hade inga såna så jag fick ta en sån kaka istället :c och de var också jätte goda så blev nöjd ändå. Sen beställde jag en apelsin juice också, vilket jag också alltid gör när vi äter där. Nom nom.  Innan vi gick på cafet så handlade jag lite saker på Lindex, jag behövde nya jeans så det köpte jag och sen köpte jag ett Min stora dag armband också.  Imorgon ska jag spela en skolcup i innebandy, jag vet inte om det kommer gå så himla bra för de i min klass som ska vara med eftersom det är många i de skolorna som vi ska spela mot som spelar innebandy. Men man kan ju alltid hoppas! 

     


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards