orimligt

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Amanda ♥ - 13 april 2014 19:24

Hej!  Man säger ju att det är påsklov nu men egentligen börjar det ju imorgon. Jag stör mig rätt mycket på det men det är inget jag kan göra åt det så... imageIallafall så är det väldigt skönt att slippa skolan, vi har lov ganska ofta om man tänker efter men det känns verkligen inte som det. I Mars/April har vi haft rätt mycket prov, ingenting om man jämnför med hur mycket prov vi kommer ha i 6:an men ändå. image Vi brukar nästan aldrig ha prov bara om vi har jobbat klart med något område i något ämne och tydligen har vi väl jobbat klart med allting samtidigt nu då.  Vi har haft prov om kroppens organ, engelska, allemansrätten och minioritetsbefolkningar.  Jag tror det har gått bra för mig på alla proven men det är ändå jobbigt att inte veta hur det har gått (har inte fått veta hur det har gått än).  Imorgon fyller Linnea år och jag har tänkt att jag ska skriva en jätte lång text till henne och skicka till henne. Jag ska försöka skriva så mycket jag kan tills jag får ont i fingrarna, för det är hon värd. Grattis i förskott Linnea! image Jag fyller år 2 veckor efter Linnea så det är ju inte så jätte lång till min födelsedag heller.  Några saker som jag har bestämt att jag ska göra på påsklovet är en video till videofyme varje dag, skriva en grattis text till Linnea + kanske göra en grattisvideo, vara med kompisar, äta mycket påskgodis, vara uppe längre, försöka uppdatera bloggen så mycket jag kan osv osv osv.  Det ska bli väldig skönt att ha lov, som sagt och jag hoppas att ni som också har/ska få påsklov nu får ett bra lov.  


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 13 april 2014 19:03

                                                                                       

#swaggieblåhästellerhuuuuuuuuuuuuuur 


/Amanda


Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards