orimligt

Inlägg publicerade under kategorin Vill du ha en header? ♥

Av Amanda ♥ - 22 oktober 2012 14:58

Det kmr att stå att det är jag som har gjort headern på alla headerna...

En liknande sådan här header kostar: 3 autos och se 10 filmer

       

En liknande sån här header kostar: 1 auto och se 15 filmer...  

En liknande sån här header kostar: En present från ö-listan för minst 350 och se 5 filmer

 

/Amanda-Anny5

Av Amanda ♥ - 22 oktober 2012 14:38

Ja har du en blogg och har ingen snygg header eller bara vill ha en ny? Då kan du få det! :) Jag gör dock bara till msp.bloggar För liksom jag kan ju inte få några kort på dig irl typ... Ja men iallafall har du en ms-blogg och vill ha en header. Så kan jag göra en till dig    Jag behöver bara veta vilka dina 2 favorit färger är och vad du heter på msp och jag vill gärna bli vän med dig (såklart). Sen för att kunna lägga in headern kommer jag att behöva ditt *****. Men jag lovar jag kommer inte göra någonting annat än att lägga in headern och skriva ett inlägg att det är jag som har gjort den. Än så länge har jag gjort 2 headers till någon annan än mig själv de var till: ♥£lla♥ och Deima... Jag ska strax lägga in ♥£lla♥'s header. Och så ska jag bara göra klart Deima's och sen lägga in den med. Sedan om ni är osäkra på om jag kommer typ hacka er eller nåt så kan ni ju fråga de sen. Jag gör ett till inlägg när jag har lagt in de så kan ni ju fråga ifall ni är osäkra. Men iallafall de fick deras gratis. Men det var bara för att det var de första som jag gjorde till nån annan ju. Nu kommer headersarna kosta olika beroende på hur många grejer och färger du vill ha med i den. Jag kommer att skriva priserna sen. Men här är ♥£lla♥'s header som jag strax ska lägga in på hennes blogg:      

Jag hoppas att hon ska tycka om den♥ Förresten gå gärna in på hennes blogg sen! :) Hon ska få den här headern gratis men hädanefter kommer en sån här header att kosta: 3 autos och se 10 filmer... Annars om man vill ha en med lite mindre grejer och bakgunder på så kostar det: 1 auto och se 15 filmer... Om man vil ha en med fler grejer och mycket bakgrunder och en massa coola bakgunder, effekter och färger så kommer det att kosta: 1 present från ö-listan för minst 350 och att se 5 filmer... Jag kommer att skriva upp priserna igen i ett annat inlägg ifall du inte kommer ihåg de xD Förresten orkar nog inte ha en sån där hejdå skylt i varje inlägg jag gör... Det blir för jobbigt kanske har det nån gång ibland istället.,.. hejdå!


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards