orimligt

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Amanda ♥ - 8 oktober 2012 20:40

Imorgon är det teakwon-do... Snart ska jag vara med och tävla jag ska vara med den 10 november i Partille tror jag det var... Aja iallfall jag tar reda på det sen... Men det jag ville skriva var att snart är det ju Halloween och min klass ska ha en klassfest. Det kanske blir ett Halloween party men det vet jag inte. Jag kommer att lägga ut bilder snart på kläderna ni kan rösta på vad jag ska ha. Asså ni bestämmer vad det blir. Det kommer finnas nåra vanliga fest kläder och några halloween kläder!


Hejdå ha det bra och godnatt (Igen)


/Amizz

Av Amanda ♥ - 8 oktober 2012 20:31

Ja jag ska göra mig klar för lite mys och pys vid TVn och för skolan i morgon om jag inte blir sjuk villsäga så kan inte blogga mer för idag... Bilden är tagen på toaletten ifall ni undrar vrf det är kakel i bakgrunden... Förresten iddg lekte jag med Louise och Amanda. Vi målade och spelade. Men sen i slutet gic kAmanda hem och då gick jag och Louise ut och hoppade i vatten pölar! Det var väldigt kul att bli blöt faktiskt :)


Hejdåå! och Godnatt!


 



/En ganska (INTE) så trött tjej vid namn: Amanda


Av Amanda ♥ - 8 oktober 2012 20:27

Justin100 och Cindy22 s blogg bara äger för mycket! Jag tycker att deras blogg är jätte bra ch jag är ett stort fan av båda av de om jag skulle kunna få bli vän med de skulle jag bli super duper duper duper glad! 


Usch sicken äcklig smiley! Fattar alla vad de gör? 

Skriv i kommentarerna om du fattar om du inte fattar kan jag säga...


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 8 oktober 2012 20:21

Alla som röstar på min look till "Pyjamas temat" (Kommer inte ihåg var det hette) Iallafall alla som röstar på min look i tävlingen får en auto! Man får mer än 100 fame för mina autos ialafall om man är vip... Om man int är vip så vet jag int men det ks jag ta reda på... Jag ska ta reda på exakt hur mycket man får för autosarna om man är vip också. Men iallafall snälla leta upp min look av alla bidragen och rösta! Kom ihåg att du måste vara jury eller judge för att kunna rösta.:)


Hejdåå! Snälla rösta på mig skulle bli super duper glad om jag

vann!   


/Amizz

Av Amanda ♥ - 8 oktober 2012 20:13

KP kom 2 dagar tidigare än den skulle! I den här tidningen handlade det om mens. Det var inte så intressant för mig eftersom jag förmodligen inte kommer att få det på några år. Men vem vet tänk en morgon närjag vaknar så har jag helt plötsligt mens! (Tänk om jag får mens på Julafton?!) men jag tror som sagt inte att jag kommer att få det förrän jag är 11-12 typ. Bara så ni vet är KP en tidning.. Som handlar om allt möjligt! Jag ÄLSKAR den! Ni borde ockå gå med. KP har även en egen hemsida. Förut hade de så att man kunde gå med och spela spel och inreda sitt hus och sånt som på msp men då ändrade så nu kan man bara skriva till KP och spela några spel typ 3 spel är det. Men själv tidningen är mycket bättre! GÅ MED!


/Amandisen Fisen xD

Av Amanda ♥ - 8 oktober 2012 20:03

Gsm namn: ..-:Amanda:-..

Panfu namn: anny6

Ggg namn: Manda129

Clubpenguin namn: SweetyManda eller så var det SweetManda


Och för de som inte vet det så heter jag Anny5 på Msp...


/Amizz


Av Amanda ♥ - 8 oktober 2012 18:58

(Inledning)


Jag heter Blenda jag är 11111 år och vampyr... (I människo år är jag 11 år)  Jag har precis börjat i 5:an och jag har äntligen fått sluta på in monster skola och har börjat på en människo skola för såna som ni. Jag har redan fått en massvis med kompisar! Tillochmed en kill har jag skaffat mig xD Han heter Jonathan, kallas Jonte. Jag hoppas att han tycker om mig för den jag är och inte hur jag ser ut... Jag är kritvit i ansiktet och jag är väldigt smal eftersom jag bara äter frukt och grönsaker. Ja nu tror la ni att jag är helt galen... Men det är jag inte jag är bara allergisk mot kött och blod särskilt männsiko sådant. Det var därför min pappa, greve Dracula själv lät mig byta till en männsiko skola. Han ville inte veta av mig på Vampyr skolan. Där lärde man sig bara om människor och hur man skulle döda och äta de. Jag ville ju inte lära mig något av det. Jag känner mig faktiskt som en männsika. Jag har blivit kompis med alla på hela skolan förutom en enda person hon heter Laura och verkar hata mig väldigt, väldigt mycket... Hon är en "data nörd" och en mobbare. Hon mobbar alla särskilt mig! (Såklart) men det värsta av allt med den nya skolan är nog att alla har MSN... Utom jag... Tillochmed Laura har MSN och hon har tvingat alla att chatta med henne åtminstone en stund per dag. Jag ska fråga pappa Dracula om jag också får skapa ett konto men det kommer jag nog aldrig att få. han tycker inte att jag ska hålla med någon teknik alls och han tror att om jag går med på någon sortschatt hemsida kommer jag abar att avslöja för alla att vi är vampyrer. Men även om jag hade sagt det till någon så tror jag inte att de hade trott mig.



23 DAGAR SENARE

Nu har Blenda frågat sin pappa om lov att gå med på MSN... Hon fick! När hon frågade lät han först lite skeptisk till idén men sedan när Blenda hade förklarat att även om hon sa att de var vampyrer till någon så skulle de ändå inte tro på henne och blablablabla... Men sedan fick hon :) Så nu har hon skapat ett MSN konto...Hon har sagt till alla vad hon heter och vad de ska söka på för att kunna chatta med henne. Hon döpte sig till Blenda-Vampi och hon har lagt upp 3 kort på sig själv. (Vampi brukade Blenda säga istället för vampyr när hon var liten.) Hon har tillochmed sagt vad hon heter till Laura i hopp omatt de skulle kunna bli vänner. Men det första som hände när Blenda gav hennes MSN till Laura var: Att Laura skrev till henne atthon hade ett konstigt MSN namn och att hon hade lagt ut fula bilder. Förstsås nämnde hon Vampi också... Blenda svarade att hon gillade vampyrer och att hon hade sagt vampi när hon var liten. Då nämnde Laura det och frågade varför hon gillade vampyrer så mycket så skrev hon också är du en vampyr eller din tönt?! xD Blenda svarde inte på det utan loggade ut och sen loggadein igen med hopp om att Laura hade loggat ut... Det hade hon. Så det här klarade Blenda bra. Tills den där dagen kom. Det var ett år sedan hon började i männsiko skolan. Exakt faktiskt. Hon hade inte gjort slut med Jonte ännu men hon hade inte lärt känna Laura heller. Nu skulle hon logga in på MSN igen idag för 4:de gången typ. Hon loggade in en gång i halvtimmen och kollade om honhade fått några meddelanden. Än så länge hade hon inte fått några. Men nu den 4:de gången hon loggade in hade hon fått hela 3 meddelanden alla från samma person. Hon/Han/De kallade sig TheKingsAndQueens konstigt namn tyckte Blenda vem är gentligen en drottning eller en kung. JaJa tänkte Blenda e döpte sig väl bara till något coolt... När hon nu tänkte efter var det ett ganska coolt namn... Okej nu struntar vi det. I Meddelandet stog det:


Heej din nörd. Du är ingen vampyr och du är ful. Vi hatar dig och du är den mest fruktansvärda personen i hela klassen. Du är ett puckat pucko. Och en riktig idiot. /TheKingAndTheQueens från din jäwla klass....


Okej tänkte hon det var inte direkt ett fint och snällt meddelande... Jag undrar vem det var från. Det stog ju att de var "TheKingAndTheQueens" från din jäwla klass... Det är säkert några av Lauras kompisar och Laura. Det här meddelandet måste hon visa för fröken! Och det gjorde hon också. Fröken läste faktiskt up det för klassen. Laura och hennes gäng satt längst baki klassrummet och tjafsade som vanligt i munnen på varandra, Man kunde bara höra visssa av orden de sa. Orden man kunde höra var: Hon, blev, dissad, The, Queens! Och man hörde en massa, massa skratt! Blenda förstod direkt att dehade varit de som hade kränkt henne. Det första hon gjorde när hon kom hem var att radera sitt konto och skapa ett nytt med ett annat namn och blockera Laura och hennes kompisar... Sen levde hon lycklig i sitt eviga liv i resten av all evighet.

Tills en kille med shout gun kom och dödade henne xD Nej skoja bara hon levde lyckligt i alla sina dagar!


                                                  
                              SLUT!



Alla tjejer och killar på Surteskolan ser ni vem smileyn liknar? Det börjar på A och slutar på N och ett litet tips är att kolla riktigt noga på smileyn och tänka på han som sitter snett framför mig i klassrummet      


/Amizz

Av Amanda ♥ - 8 oktober 2012 18:57

ÄNTLIGEN LEVEL 10! TACK ALLA SOM HJÄLPTE MIG... ETT EXTRA TACK GER JAG TILL x123julia SOM HJÄLPTE MIG MEST AV ALLA OCH DÄRFÖR FICK EN SPECIAL HÄLSNING!

Goodbajs!


/Anny5-Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards