orimligt

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Amanda ♥ - 14 oktober 2012 13:40

Idag fyller min kusin Alexander år! Ska på hans kalas sen vid klockan 6... Hoppas det blir kul   Det tror jag det blir för vi brukar oftast ha kul när kusinerna och släkten är samlad... Men det är bara ett fjuttigt litet problem. Jag är det enda barnet som är tjej. Så vi bruar inte direkt spela spel och leka lekar som jag brukar leka eller spela... Men det är faktiskt rätt kul med "killspel". De brukar oftast spela krigspel och leka krigslekar men jag känner att de lekarna och spelen är faktiskt ganska roliga och coola. Min äldsta kusin heter Joakim och han är 24 eller 23 (Jag vet faktiskt inte :D) den näst äldsta heter Alexander och detär han som fyller år han fyller 13, den näst, näst äldsta heter Filip och han är 11 å, den näst, näst, nsät äldsta heter Amanda och är jag xD och jag är 10 år, den näst, näst, näst, näst äldsta heter David och han är 9 å och den yngsta är min lillebror han heter Simon för de som inte vet det... Ja som sagt så tror jagatt vi kommer ha en riktigt rolig och bra kväll! Ha en bra och rolig kväll ni med hejdåååå!   


/Amizz

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards