orimligt

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Amanda ♥ - 15 december 2012 16:02

bara cuteybeauty så ändrade jag till en liten bild på mig men senare kommer det in en super cool header!!!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 december 2012 15:50

som jag gör en header så får det bara stå cuteybeauty där uppe :D Men sen kommer det att komma en supercool bild där uppe!!! <3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 december 2012 10:30

vara mycket rosa!!! :3 så jag ska fixa i ordning en header och ändra bakgrundsfärg och sånt där strax och så ska det bli smo ni har önskat mycket rosa... Men jag tänkte så här: Alla ska få som de ville ha den! Så jag ska fixa den i grön, rosa och cool, annorlunda och gullig!!! Hoppas ni kommer att gilla det! ^^


/Amizz

Av Amanda ♥ - 15 december 2012 10:20

Har ett nytt rekord på besökare och sidvisningar...! Ni kanske inte tycker det är så mycket men det är 32 besökare och 61 sidvisningar!!! Jag tycker det är ganska så mycket... :3


Vad tycker ni?     




/Amizz

Av Amanda ♥ - 15 december 2012 09:57

Igår så hade vi gympa i skolan... Vi körde en lek som ehter Golden Eye man ska typ träffa varandra med bolar (som i ungefär alla andra lekar). Och jag blev träffad i huvudet även fast man var fri där. Så jag blev helt yr och kunde inte andas. Och vi skulle ha skoldisco på kvällen jag trodde att jag inte skulle kunna gå men det fick faktiskt över. Tyvär kunde jag inte ta med min kamera til ldiscot så det blev inga kort   men jag kan se om nån annan tog några kort. Så kan jag lägga ut det sen.


Har lite problem med en annan sak men det är lite privat...


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards