orimligt

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Amanda ♥ - 24 december 2012 11:23

Tänkte länka snabbt till Msp bara :D moviestarplanet.se

Ses kankse senare eller så ses vi imorgon. God Jul! ♥


/Amanda

Av Amanda ♥ - 24 december 2012 10:36

Intsruktioner och regler: Du måste ha en blogg för att delta. Skriv vad du tror att svaret på frågorna är i kommentarerna om du gissar rätt så kommer du att vinna en länkning. För er som inte vet det så är en länkning typ så att andra kan klicka in på din blogg från min blogg   . Tävlingen avslutas på Onsdag. Lycka till! och God Jul ♥


Vad heter jag i mellannamn?

1. Lisa

2. Pernilla

3. Karin

4. Emma

5. Anny


Hur många år är jag?

1. 7

2. 8

3. 10

4. 11

5. 9


Vad heter min lillebror?

1. Andreas

2. Kasper

3. Simon

4. Johan


Hur många år har jag varit medlem på Msp?

1. 1 år

2. 3 år

3. 2 år


Vilken level är jag i på Msp?

1. Level 10

2. Level 11

3. Level 12

4. Level 8

5. Level 7


Vad heter jag på skype?

1. manda.tomic

2. Amizz

3. amanda.tomic

4. amanda.t


Av Amanda ♥ - 24 december 2012 10:20

Hejj! Idag har jag gett 10 supersnälla vänner varsin present från sin önskelista och jag har gett 2 hälsningar till 2 andra supersnälla vänner (På Msp dåå...)  ♥ Imorse så fick vi öppna ett av paketen som låg under våran gran. Jag valde att öppna det minst roliga paketet. Det var pennor! Min lillebror valde att öppna hans bästa paket det var en radiostyrd helikopter. Fuskis.   Om typ 2 timmar ska jag åka till mina kusiner (På pappas sida) och äta julbord och ja ni vet göra allt som man bruka göra på jul xD. Sen imorgon ska mormor, morfar och min moster Charlotta (På mammas sida då) komma hit och fira jul en gång till. Det ska bli superkul och jag älskar JULEN!


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards