orimligt

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Amanda ♥ - 4 december 2013 16:35

Hej! Ska snart äta och sen åka på Taekwon-do gradering. Jag är inte helt säker på exakt vad det är som jag ska göra men de säger alltid innan vad det är man ska göra så det kommer nog gå ganska bra ändå. Hoppas jag. Idag har jag inte gjort så mycket jag har mest väntat på att pappa ska komma hem så att jag äntligen får äta, jag är jätte hungrig. image Men annars har jag bara haft väldigt, väldigt, väldigt tråkigt. 

 


Nu ska jag snart ÄNTLIGEN få äta, hehe och jag har inte så mycket mer att skriva förutom att jag verkligen längtar till jul... fortfarande. Eller jo fresten jag vill ha godis. :) HAHAHAH väldigt intressant fuu vad tråkig humor jag har när jag har tråkigt. :3 Men ja jag vill ju faktiskt ha godis så. Aja hejdå!  

 
 
 
/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards