orimligt

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Amanda ♥ - 15 december 2013 18:15

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på typ 1 vecka. Men ja nu tänkte jag iaf skriva vad jag har gjort i veckan. x)

Måndag: Inget speciellt. ._.

Tisdag: Inte heller nåt speciellt, tror jag xd

Onsdag: När jag skulle sova låg jag och tänkte pyjamasar och då började jag nynna på Kappahls och Lindex rekalmer, alltså de låtarna. Så jag somnade kl halv 3. "Kuuuuul"..

Torsdag: Jag var jätte trött hela dagen men det gick ändå ganska bra i skolan osv såååååå.

Fredag: Det var ju Lucia och vi skulle ha hand om Luciatåget tillsammans med våra fadderbarn i tvåan. Det gick rätt så bra förutom att vi sjöng fel i vissa delar av några låtar men som sagt det gick rätt bra ändå. Sen åkte jag och mamma åkte och handlade lite. Så jag köpte 2 tröjor och presenter till Louise och Amanda, har redan köpt till Linnea. (Så ni bara vet) owo

Lördag: Innan lunch åkte jag, mamma och pappa och köpte en julgran. Sen åt jag lunch hos mormor och morfar. Och seeeeeen var jag med mormor på en teater som hette Blood on ice. Den handlade om några som åkte konståkning och jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra!

Söndag: Jag, mormor, mamma och Simon var på Operan och såg på en jul musikal, kan man säga. Det var lite långtråkigt ibland men den var ändå ganska bra! :) Nu ska jag snart äta ostbricka så hejdå. :3



/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 december 2013 17:51

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards