orimligt

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Amanda ♥ - 13 juni 2013 12:06

      

 

 

Typisk svensksommar.. o.o

  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 13 juni 2013 11:41

SHETA POMFRETA FICK 3 PRESENTER TILL FRÅN MYRAN ROSIE! HON ÄR ****** SÅ SNÄLL!!!! :'D <333333

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 13 juni 2013 11:30

FICK 4 PRESENTER FRÅN MYRAN ROSIE :* JAG FICK BARA MED 3 PÅ BILDEN MEN DET VAR 4. GAHAH! TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK. ^^ <3

   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 13 juni 2013 11:17

Tjenare, igen. c: Bajs datan såg nog vad jag skrev på mobilen för nu funkar internet igen!!!! Det funkade inte nyss och sen när jag hade sparat inlägget (från mobilen) så skulle jag kolla en till om det funkade och om inte stänga ner och så FUNKADE DET! Det här var ju bra. x) Jag hoppas det funkar imorgon också.. om det inte är sol ute alltså. DÅ GÅR JAG JU UT. Och så är det ju Amandas pyjamasparty som gäller tomorrow. ^^ Ja.. jag loggade iaf in på msp då och såg den ascoola nya bakgrunden, det ascoola nya temat och det ascoola nya vipet! Haha ascoolt. xd :3 Jag är så glad att internet funkar igen, även fast det är sommarlov och jag ska vara ute nästan hela tiden så kommer jag ändå vilja logga in på msp och blogga lite ibland<3

 

   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 13 juni 2013 11:14

Har nyss kommit hem från skolavslutningen! ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!!!!!!? Ett - är att det regnar.. så jag tänkte logga in på msp och bloggen (på datorn) men det funkade såklart inte, bajs data. :c Så jag fick blogga från mobilen igen och jag kommer tyvär behöva ta en paus från msp! :( Jag finns på kik, instagram, skype och bloggen om ni vill nåt. Ses när jag har fått en ny dator, hoppaa att det är snart kommer sakna msp och vänner a på msp. xd

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards