orimligt

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Amanda ♥ - 15 juni 2013 17:01

Hej. Igår fyllde ju Amanda år.. och idag fyller pappa år! Mycket kalas just nu. Jag hade det jätte, jätte, jätte bra på Pyjamaspartyt hos Amanda igår. Vi såg på The Hungergames och åt godis, chillade, sov i hennes husbil och ja jag hade jätte kul. :3 Och jag tror att de andra i A-L-L-A också hade det. c: MEN NU SKA JAG SKRIVA MER OM VAD SOM KOMMER HÄNDA NUUUUUU. ALLTSÅ NUUU, IDAG. NUUUUUU. ^^ FARMOR, MORFAR, FARFAR, MORMOR, MIN FASTER, MIN FASTERS MAN :'d OCH MINA KUSINER (FÖRUTOM JOCKE - HAN ÄR TYP PÅ JORDEN RUNT RESA xd) KOMMER KLOCKAN 6 OCH DÅ SKA VI ÄTA MIDDAG OCH JA GÖRA DET MAN BRUKAR GÖRA PÅ KALAS. :33 Det kommer inte att vara lika kul som igår, det går inte.. men det kommer nog ändå att vara jätte kuuuuul<3

 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 juni 2013 16:45

Här kommer jag att skriva upp alla glassar. ^^


Daim 

Kalas isglass

Sia Godis-glass 

Ben & Jerry's Cookie Dough

Magnum double chocolate

Cornetto king cone

Solero exotic

Calippo cola

Dumle

Polka

Lakrits

Piggelin

Sandwich
Mango sorbet

Hallon sorbet


  

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards