orimligt

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Shoppa med A-L-L-A ♡

Av Amanda ♥ - 23 februari 2014 17:30

Hej!  Idag var jag och A-L-L på Frölunda torg och shoppade.  Det var jätte kul och jag dansade i och utanför provrummen och då blev Louise arg på mig så jag började dansa på henne istället. Hehe.  Nejmen det var faktiskt jätte kul och ja jag dansade och Louise blev arg och jag dansade på henne. Det kanske inte låter så kul att hon blev arg men hon blev inte så där arg som man kan bli när man är arg... om ni fattar hon blev liksom arg fast samtidigt skrattade hon. Det var nog ganska pinsamt för henne, men inte för mig. :') Jag köpte en t-shirt som det står R.I.P Diet på och så är det en gullig hamburgare på som är sjukt söööööööööööööt och jag älskar den image sen köpte jag ett par hängslebyxor som jag också älskar, en mössa som det står #Selfie på som jag ocksåååå älskar och godis om ni förmodligen redan vet att jag älskar. Aaa, jag älskar alltihop.  Allt det blev sammanlagt ca 490 kr jag trodde att jag skulle köpa lite fler saker men hängslebyxorna kostade 299 så det var inte så konstigt att jag inte köpte så värst mycket. Eller ja jag köpte ganska mycket det beror på vem/vad man jämnför med, men det kostade ju ganska mycket och jag är jätte nöjd med vad jag har köpt och med dagen. :) Det var en super bra dag och jag skrattade jätte, jätte mycket. Jag kommer göra en haul-video imorgon eller i övermorgon, vi får se. x) A-L-L-A föralltid. 


                                                 

Jag filmade lite också men alltid när jag ska ladda upp videos så står det bara konverteringen misslyckades. :x



/Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards