orimligt

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

__________________

Av Amanda ♥ - 27 april 2014 12:30

Hej! Jag vet att jag har blivit mycket, mycket, mycket dåligare på att uppdatera bloggen sen jag fick min iPhone men jag har blivit beroende av den och jag kan inte hjälpa det... Jag hoppas att det inte gör så mycket och att ni fortfarande läser min blogg och mina gamla inlägg då om jag nu inte skriver så många nya. Jag har inte kollat besöksstatistiken på länge men jag är rätt säker på att jag har ungefär 5 läsare just nu. Ett tag hade jag nästan 100 och det känns inte så jätte bra att ha ca. 5 stycken nu, som ni kanske förstår.  Jag ska försöka uppdatera så bra jag kan och jag ska försöka få tillbaka mina gamla läsare för jag tycker verkligen det är jätte kul att blogga, det är bara det att det nästan aldrig blir av.. Som sagt jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan.  Jag hade ett rätt så bra påsklov, jag gjorde inte så jätte mycket men så där lagom mycket, som det ska vara på lov.  Sen har det ju gått 2 veckor, tror jag... efter lovet nu men jaja. Imorgon fyller jag 12 år.  Det känns inte lika kul att fylla år som när man var liten då var det ju liksom det största som nånsin hade hänt. Nu känns det mer som en vanlig dag typ tror jag, vi får väl se imorgon.  Det ska iallafall bli kul att få ha kalas och sådär, få presenter, vara med familjen/släkten osv.  Igår var jag på Ewelinas försenade födelsedagskalas (hon fyller år i September men hon kunde inte ha kalas då så hon fick ha det igår istället) och vi sminkade oss, fixade håret, körde sanning/konka och såg på film. Jag tycker inte det är så jätte kul att sminka och fixa håret men det var faktiskt rätt kul att bara improvisera och kladda i Linneas ansikte. Vi var i par och då var jag med Linnea...  Linnea blev jätte, jätte snygg och jag blev självklart snyggare. Eller inte hehe.  Det var väldigt kul och när jag kom hem fick jag stå i duschen och försöka tvätta bort sminket, det gick bort mycket enklare än vad jag trodde och jag behövde tydligen ingen sminkborttagning för då hade det blivit lite problem eftersom jag aldrig sminkar mig och därför inte har nån sminkborttagning men som tur var gick det bort med bara vatten. x) Idag har jag inte gjort alls mycket men jag, mamma och pappa (inte Simon för han har super mycket träningsvärk) försöker komma på nånstans vi kan åka så vi slipper sitta hemma o ha tråkigt hela dagen. :)


      

Ni får säga till om ni inte vill att jag har kvar de här bilderna på bloggen, kika mig eller säg till i skolan isåfall... xD

Ps. Det var inte jag som gjorde flätan på Linnea, det var Ewelina.


/Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards