orimligt

Alla inlägg under april 2014

Av Amanda ♥ - 6 april 2014 20:23

Hej! Sorry för alla info inlägg om det där min vecka inlägget... Jag hann varken skriva det eller inlägget om när A-L-L sov över idag för mormor o morfar var här och de skulle göra en grej mer datorn. Så jag kommer förhoppningsvis hinna skriva det imorgon efter skolan. Ses imorgon antar jag, HEJDÅ!



/Amanda

Av Amanda ♥ - 5 april 2014 13:34

Hej! Jag kunde ha skrivit inlägget igår/idag för jag hade internet, men igår var jag med några o spelade fotboll osv. och idag har jag vart på en sorts loppis med mamma och farmor och kl. 4 kommer A-L-L och sen ska de sova över!!!!! Yeeeey. :3 Så jag kanske hinner skriva klart det idag men annars får jag bara skriva det imorgon hehe... :c Aja jag vet iallafall att jag kommer skriva ett inlägg om när de har sovit över imorgon så då kommer jag nog skriva klart det andra också! Vi hörs, nu ska jag äta nudlar. ~



/Amanda

Av Amanda ♥ - 3 april 2014 20:09

Jag har på 3G på mobilen nu om ni undrar och jag får egentligen inte ha det men jag var tvungen att berätta det i det förra inlägget så ja... Aja HEJDÅ igen. o.o

Av Amanda ♥ - 3 april 2014 20:08

Mitt wifi har slutat funka (det händer så ibland) det kommer nog vara fixat imorgon så förhoppningsvis skriver jag klart inlägget om min vecka, igår och idag imorgon... :D Det där lät inte alls konstigt men aja. Idag har jag haft jätte kul och ni kommer nog förhoppningsvis som sagt att få läsa om min dag, min vecka och igår imorgon eller nån annan dag, nån gång iallafall. :x Jag hoppas att wifiet funkar imorgon och att jag inte är upptagen så jag kan skriva klart inläggen. HEJDÅ!



/Amanda

Av Amanda ♥ - 1 april 2014 17:36

Hej! Jag ska strax på Taekwon-don men jag tänkte bara skriva att jag håller på o skriver ett inlägg om min vecka (förra veckan då alltså) och det kommer jag förmodligen bli klar med imorgon, det är väldigt långt så ni bara vet :D Sen kommer jag också imorgon skriva om idag för jag hinner inte det nu vi jag vill gärna göra det på datorn o inte på mobilen som jag skriver på nu. Men nu måste jag sticka, vi ses imorgon! <3

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards