orimligt

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Vattenkrig osv. hos Linnea (:

Av Amanda ♥ - 31 maj 2014 19:48

Hej! Igår hade jag, Louise, Linnea o Julia vattenkrig hos Linnea. Eller aa vi hade vattenkrig ett tag och sen körde vi några tävlingar, lyssnade på musik, solade lite på talet hehe, pratade och kastade hinkar med vatten på varandra! Det var jätte kul. c: Idag var jag med mamma på Lindex o köpte lite greje. Sen när vi kom hem skrev jag på en roman som vi håller på o skriver i skolan som handlar om ett monster (ÄNTLIGEN KLAR!!!), jag skrev också lite på min egna roman som handlar om en tjej som heter Charlie, hon är 12 år, spelar fotboll, bor i Göteborg, hon kallas Poupoo och har en minigris som heter Bacon. Jag tror faktiskt den kommer bli riktigt bra! Kanske kan lägga upp den på bloggen också, om jag blir nöjd.. x) Efter det har jag tränat på Mjukis/bakåtbrygga hela dagen och nu har jag lärt mig det! #proud Jag har inte övat/tränat så länge men jag säger ändå ÄNTLIGEN. Jag har alltid velat lära mig det men jag har inte ens försökt förrän för några dagar sen. Eller jo jag har försökt men det gick inte så himla bra, hehe.. Det var mitt mål att klara Mjukis på sommarlovet men nu kan jag ju det redan så då får jag komma på mågot annat jag ska lära mig, kanske Flickis. :) Nu ska jag duscha o sen ska jag se på film o mysa med familjen, hejdå ha en bra kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards