orimligt

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Amanda ♥ - 9 januari 2014 16:30

Hej! Nu tänkte jag berätta om de 2 första dagarna i skolan. Det har faktiskt varit mycket roligare än vad jag trodde, eller kanske inte roligare än vanligt men det känns ändå roligare just nu iallafall.. (: Vi har missat de roligaste lektionerna (förutom gympa) för att nästan alla lärare hade samtal med 6:orna om deras betyg, om de vill förbättra det osv. Idag var jag med Amanda och Linnea efter skolan.  När vi gick hem regnade det jätte mycket och iallafall jag blev super blöt.  Så när vi kom hem gjorde vi varm choklad, som inte blev så varm. :x Men ändå.  När vi hade druckit upp chokladen/oboyen begravde vi varandra med kuddar osv. Normalt.  Men aja en stund senare kom Amanda på att vi kunde göra en sån What is this grejsimojs, fast vi filmade inte vi bara gjorde det liksom.   Och det var verkligen JÄTTE kul.   Vi hade med massa olika krämer, tandkräm t.ex och saker.  Jag ska göra så många fler gånger för alltså seriöst jag skrattade mer än vad jag gjorde på hela lovet, som var i 2 veckor på 2 timmar eller nåt sånt. ♥ Tack alla fina vänner för att ni alltid får mig att skratta.  Nu när de har gått hem så sitter jag här med datorn och ska snart äta pizza!  #I'mapizzaLOVERifyoudid'ntknow. :)


imageimageimageimageimage


Dag 1 [Bilder]

       

Åhh, Louise är så fin. ♥


Dag 2 [Bilder]

 

              

     


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards