orimligt

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Amanda ♥ - 20 januari 2014 18:18

         


T-shirt ♥ Tribute 

Byxor ♥ Mix

Hårband ♥ Elite


/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 januari 2014 16:49

Hej! För några dagar sen fick vi våran nya dator, en iMac. Först hatade jag den och sa att det var den sämsta datorn nånsin... Men det var bara för att jag inte hade lärt mig hur man skulle använda den än och nu när jag vet lite mer om hur man gör så går det faktiskt ganska bra. Förutom att jag nyss märkte att det inte är lika lätt att skriva på tangentbordet eftersom det är ganska litet, vilket inte är så bra när man ska redigera bilder och skriva inlägg. Men jag hoppas det blir enklare att skriva snart och så får ni inte klaga på mig om det blir fler stavfel än vanligt för då vet ni ju vad det beror på. ♥ 

 

Sen så har jag gjort en ny design, jag blev väldigt nöjd med den men jag vill ha den lite roligare och färggladare så att man blir glad när man kommer in på bloggen, haha. Så jag kommer förmodligen göra om den litegrann, vi får se. Jag är inte helt säker på om jag vill ändra den eller inte.. Så kommentera gärna vad ni tycker!   

 

       

 

 /Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards