orimligt

Direktlänk till inlägg 18 december 2014

Christmas ♡ This or that

Av Amanda ♥ - 18 december 2014 16:29

Jullov/Sommarlov? Jag måste nog välja sommarlovet för det är ju mycket längre och man kan bada och så, dock älskar jag julen sååååå.

Julbord/Annan mat? Det finns mat som jag gillar mycket mer än maten som finns på julbordet men på julen måste man ha julbord okok

Julmusik/Annan musik? Annan musik

Ge julklappar/Få julklappar? Både och :)

Pengar i julklapp/Saker i Julklapp? Saker är mycket roligare att ge och få, tycker jag

Julafton hemma/Julafton hos någon annan? Det spelar ingen roll så länge jag är med familjen + släkten

Julfest/Mysa hemma? MYSA HEMMA

Tomte/Ingen tomte? Tomten måste ju komma annars blir de ingen jul..... :c 

Fake gran/Äkta gran? Äkta, för enligt mig är grandoft en väldigt viktig sak på julen haha

Snögubbe/Snöängel? Snögubbe, det är roligare att göra men snöänglar är också ganska kul

Snö/Ingen snö? Helt klart snööö   

Snöbollskrig/Snöiglo? Snöiglo, fast att ha snöbollskrig är super roligt *-*

 



/Amanda

 
 
Hanna

Hanna

18 december 2014 18:00

Hejsan! :)

Superbra blogg, menar det. Många kommenterar en massa kommentarer till en massa bloggar för att "smöra" så att den ska bli sjukt glad och sedan gå in på den andres blogg och kommentera nått. Men jag menar detta, sjukt fin blogg. Besöker den fler gånger, kan jag säga! ^^
Ha det bra, och god jul & gott nytt år!

//Nouw.se/Hannolssons

http://nouw.com/hannaolssons

Amanda ♥

19 december 2014 07:26

Vad kul! Tack så jätte mycket ❤️ Detsammaaaa


/Amanda

 
Anna♥

Anna♥

19 december 2014 18:00

Har ni snö hos er?^^

http://annisenbloggar.blogspot.se

Amanda ♥

20 december 2014 10:25

Nej, tyvärr inte :(

 
Klara c:

Klara c:

19 december 2014 18:09

Fin blogg design. :D Och kul inlägg. ;) Kika gärna in på min blogg!

http://www.glitterbarnet.bloggplatsen.se

Amanda ♥

20 december 2014 10:28

Tack så jätte mycket! Jag älskar din blogg c:


/Amanda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 13:29

Julia är bäst... That's all #INTEJULIASOMSKREV:*

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:49


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 maj 2015 09:45

Hej! Igår var en helt perfekt dag och därför tänkte jag ta och skriva ett litet inlägg om den. Dagen började med att jag, mamma och Simon åkte in till stan för att bland annat handla fotbollsskor till mig (det har äntligen blivit ett tjejlag där jag ...

Av Amanda ♥ - 9 mars 2015 19:35

    /Amanda

Av Amanda ♥ - 8 mars 2015 18:53


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards