orimligt

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Amanda ♥ - 4 mars 2014 12:27

Hej! För några dagar sen ändrade jag namnet på bloggen. Jag tyckte inte att cuteybeauty passade så himla bra på min blogg eftersom det låter som att det är en smink/mode blogg och det är det ju inte. Men om bloggplatsen har gjort rätt så kan man fortfarande komma in på den här bloggen även fast man söker på cuteybeauty och om man då inte kan det så ska jag byta tillbaka till cuteybeauty för jag vill att mina läsare ska hitta min blogg, liksom... Så jag hoppas att bloggplatsen har gjort rätt eller vad man ska säga. Om ni inte gillar mitt nya namn så kan ni gärna kommentera för jag funderar faktiskt redan på att byta tillbaka det känns lite konstigt när den har hetat cuteybeauty i mer än 1 år. Men vi får se. :3



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards