orimligt

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Amanda ♥ - 18 mars 2014 16:38

Hej!  Nu tänkte jag skriva lite + och - med förra veckan för jag har inget att göra och det har vart bajsdålig uppdatering det senaste. :c

  

 
 

+ Farmor fyllde år

+ Hon hade kalas 

+ Då var jag med mina kusiner och de är de bästa, roligaste och konstigaste kusinerna man kan ha :3

+ På farmors kalas åt vi potatisgratäng som jag älskar, kött och kakor och jag älskar kött och kakor också så jao

+ Det var soligt och det kändes verkligen som vår (det ska regna hela den här veckan wää)

+ Jag och mamma var på Frölunda torg

+ Jag åt godis och den här veckan var det inte köpt på Netto där jag alltid brukar köpa godis så jag är rätt trött på deras godis nu utan det var köpt på Lidl yeeeeey

+ Jag och Simon fick gå och köpa glass och sen såg vi på talang tror jag det var och åt den x)

- Jag hade ont i huvudet och halsen, inte hela veckan men en del av den 

- Jag var trött det är jag ganska ofta just, det är faktiskt inte så lätt när det bara blir ljust helt plötsligt när det har vart mörkt i några månader

- Vi åt ingen pizza ):



/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards