orimligt

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda ♥ - 9 juni 2013 14:42

Hej! Det är väldigt många som tror att den där killen på framsidan är en hackare bara för att han har nybörjare och är på framsidan... men hur kan de veta att han inte är jätte snäll och har fått vääääldigt många att rösta på honom i en looktävling eller att han kanske har vunnit en sån här kör mspmagasinet och få 100 diamonds tävling. ELLER NÅT?! NEJ PRECIS DET VET DE INTE. O.O Det vet de verkligen inte. xd Samanda99 brukar man ju kunna lita på och hon har gjort en artbook om "hackaren" jag vet inte om jag tror på henne eller inte.

 

Ja ni kan ju läsa själva, hoppas jag.. annars är det lite slöseri med tid att jag skriver det här! :'D Slice boy som Samanda99 säger är han som är på framsidan (jag har inte kollat upp det själv så jag vet inte om det är han eller inte) har kommit upp på min framsida ungefär 13 gånger men jag har inte brytt mig om honom mer än första gången. Då tyckte jag att det var lite konstigt att han hade vunnit en looktävling eftersom han har nybörjarkläder på sig. Och ingenting har hänt med mig, än iaf. xd Det var rätt många nybörjare som vann den här köp mspmagasinet och vinn 100 diamonds tävlingen och den här looktävlingen där man kunde vinna diamonds (eller vad det nu var). Jag skulle nyss söka på honom men den riktiga Slice boy kom inte upp det kom bara upp typ Slice boy tillbaka o.s.v alltså är han raderad, han är säkert anmäld för att vara en hackare och tänk då om han inte är det. Det finns många som säger att han inte är en hackare och det finns ännu fler som säger att han är en. owo Så jag tror faktiskt INTE att han är en hackare. Men vem vet, han kanske tar över hela msp och gör om det till www.hackerstarplanet.se nån dag. ^^

   

   

/Amanda 

Av Amanda ♥ - 8 juni 2013 13:31

Hej. Tycker ni det är intressant när nån lägger upp bilder på instagram på typ en klocka och hashtaggar: #clock #nice #cool #myclock #my #clock #niceclock #tagsforlikes #tag #mycuteclock #sexy (Dafuq xd ?!) #cute #beautiul #niceclooock #clockclock #tictac #tictacclock #wakes #me #up #every #morning #wakesmeupeverymorning #i #me #mine #my #look #a #clock #round  Och som vissa andra gör de lägger upp en bild på sin hand eller nåt och så har de en sån här app där man får reda på de mest populära apparna och så taggar de: #lol #nice #cute #mine #yours #love #loveit #like #tagsforlikes #tags #dog #lovely #beauty #cutedog #mydog #nicedog #kind #kinddog #cutedog #mydog. Och sånt där! Jag tycker det är jätte jobbigt och faktiskt lite störande. xd Jag taggar nästan aldrig nåt. Eftersom jag inte tycker det är intressant med taggar! Men det kanske du tycker.. ^^ Just nu lyssnar jag på musik och jag har precis ätit pasta med ströbröd på. Det är ganska gott, det beror på om man gillar när det knastrar i tänderna och när det känns som att man har sand i hela munnen... själva pastan och ströbrödet är gott men det känns konstigt att äta det o.o och man blir väääldigt mätt på det. Jag åt bara 7 små pastabitar och sen blev jag mätt. K O N S T I G T. Haha.


/Amanda

Av Amanda ♥ - 8 juni 2013 13:10



  

/Amanda

Av Amanda ♥ - 7 juni 2013 17:50

Hej! Idag var jag på Liserberg med Amanda och hennes familj (utom hennes pappa, intressant va? xd). Det var jääätte kul och den här gången hann vi åka lite mer än vad jag, Simon och David hann med.Jag ville åka Atmos Fear men det var ingen av de andra som vågade/ville så jag fick inte. Det var typ det ändå lite tråkiga på hela dagen. :c Men jag hade jätte kul ändå! Hehe. :3 NÄSTA GÅNG MÅSTE DU VÅGA ÅKA KANONEN OCH UPPSVINGET, AMANDA! :'D <3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 6 juni 2013 10:34

Hej! Idag är National dagen. cx Vi läste om det i 3:an men jag har glömt av varför man firar National dagen och varför det heter National dagen o.s.v. Ja ääh. Nu ska jag sluta tänka på vad National dagen är för nåt. Haha. xd Det är väldigt fint väder idag och det känns verkligen som att det är sommar nu. Därför gick jag ut och tog några sommarbilder. :3 Jag tycker de blev riktigt fina! 

 

   

        

                   

/Amanda            

Av Amanda ♥ - 5 juni 2013 16:29

Hej! Jag fick 5 kommentarer (från samma person, men ändå ._.) på mitt inlägg så jag spelade in ett videoinlägg men det var för långt eller nåt så jag kunde inte ladda upp det! Jag kanske kan fixa det nån gång och då lägger jag upp det. Men jag  tänkte att jag kunde lägga upp en video som jag och A-L-L-A har gjort, vi gjorde den för några dagar sen. DEN ÄR LITE KONSTIG MEN ÄNDÅ VÄÄÄÄLDIGT ASGRYM. O.O


HAHAHAHAHAH    


/Amanda

Av Amanda ♥ - 3 juni 2013 18:28

Hej! Ska jag göra ett/flera videoinlägg istället för att bara skriva? 


Om ni vill det så är det bara att.. KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
RRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Om jag får minst 5 kommentarer så börjar jag gör videoinlägg (jag kommer inte göra det alltid men jag kommer göra det ibland). c:

 


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 3 juni 2013 15:07

SKREV DET HÄR SAMTIDIGT SOM JAG PRATADE MED PAPPA I TELEFON DET VAR DÄRFÖR INLÄGGET BLEV SÅ KORT, DET ÄR GANSKA SVÅRT ATT SKRIVA MED EN HAND. SES >:) 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards