orimligt

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Amanda ♥ - 20 januari 2013 15:23

Som jag trodde han dumpade mig ;( Jag vill nog vara singel (Msp) tills jag hittar nån perfekt :B

/Amamda

Av Amanda ♥ - 20 januari 2013 14:11

Den här kille: bästa hund han iggar mig! Därför skrev jag så här till han (Jag skrev mer men):

 

Jag hoppas att han blev irriterad på mig!!!  Och jag vill hjälpa honom lite... han är i level 15, han är rätt söööt och snäll i början om man inte typ säger så där som jag skrev.. Då svarar han inte (Så gör inte det om du nu vill vara ihop med honom)! Han singel så jag tycker iallafall att ni ska fråga honom!  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 januari 2013 13:00

Förlåt... Men du loggade aldrig in samtidigt som jag var inne... Därför gjorde jag slut... och då frågade mio$ chans på mig igen   och jag sa, ja! Och han loggar in samma tider som jag och han loggar in på skype, påtal om skype så frågade jag om han ville gifta sig (På Msp) och det vilel han. Jag har tillochmed gjort en grej i paint till honom. Lite överdrivet kanske eftersom jag inte känner honom på riktigt men ändå jag hadeinget att göra!    

Och nu till en helt annan sak ----> Min telefon svarare xD Min farfar ringde till mig när jag var "borta" trodde mamma och pappa... (Jag var hos Louise!) Och sen ringde farfar mig på skype idag och sa: - Din telefonsvarare är ju jätterolig. Så ringde han sin dotter (Min faster) och sa att hon skulle ringa mig och lyssna på den. Det gjorde hon och hon tyckte också att den var jätte rolig. Sen så ringde min telefon en gång till och jag trodde att det var hon som ville prata med mig. Men det var min andra faster som också ville lyssna på den, jag svarade. Nr 2 som ringde har flyttat till London också... Om hon ringde från London så blev det nog lite dyrt. Förlåt...  


/Amanda


Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards