orimligt

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Amanda ♥ - 27 januari 2013 14:15

Jag hann tyvär inte ta några bilder från Msp... Mamma behövde betala räkningarna! :( Men jag kanske kan göra det senare <3 Ses!

/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 januari 2013 13:25

ÄNTLIGEN KAN JAG LOGGA IN PÅ MSP!  Ska lägga in några bilder sen men nu sk ajag bara relogga och sen göra några filmer♥ Ses  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 27 januari 2013 09:52

Nu kan jag logga in på Anny5 om 3 timmar! Jag är bara avstängd i 3 timmar till!!!! <3 Nu ska jag spela i en timme sen får brorsan-Simon använda datorn och sen ska jag äntligen logga in på Anny5 (Eftersom vi bara får spela i 2 timmar per dag på helger och 1 timma per dag på vardagar...) Nu ska jag logga in på Gummy! i en timme!  Igår på kalaset så var det rätt kul. <3 Igår när jag fick headern av Feeffe så kom jag på att jag kanske kan göra en ny header igen. Lite elakt mot Feeffe eftersom hon gjorde en sån snygg header igår men... Jag kan ha hennes i nån vecka och sen göra en egen! Jag ska göra en som ska vara rosa och grön och minst lika CRAZY som jag!!!Ses sen <3

   


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards