orimligt

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Amanda ♥ - 25 januari 2013 13:40

Ja kolla bara hon har gjort klart headern! Jag älskar den.  Fast lite av mitt huvud är borta, men det gör inget. <3  Och det blev coolt med bakgrundsfärgerna också. ;3 Just nu sitter jag och chattar på skype och ser på filmer (På Msp) jag spelar ju på Gummy! nu eftersom jag är avstängd IGEN!


Jag älskar headern nästan lika mycket som jag älskar glass! Nästan.. Tack Feeffe <3   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 25 januari 2013 13:26

Kan äntligen lägga in videon som jag lovade er! Tyvär är det inget ljud men... och så ni bara vet (innan ni klickar på play jag är ganska CRAZY och det ser lite konstigt ut)  Här är den:


Sådär nu har ni sett mig i rörlig version   


/Amanda
 

Av Amanda ♥ - 25 januari 2013 12:02

En jätte snäll tjej som heter Felicia ska göra en ny header till mig. Så jag har skickat en bild på mig och så ska hon fixa några bilder från Msp också! Hon är bra på att göra headers så den kommer nog bli jättebra! Jag ville att den skulle vara rosa och grön eftersom ni har röstat fram att bloggen ska vara det. Ajja, den kommer nog bli skit bra! 8D


Felicias blogg: feeffe.bloggplatsen.se  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 25 januari 2013 11:24

Hejj! Jag är sjuk... igen. Och eftersom jag bara sitter hemma och har tråkigt så har jag har skapat en till extra gubbe. Den heter Gummy! Bli vän med den och hjälp mig att komma upp till level 3 på den. Och förresten hjälp mig till level 13 på Anny5 också!  Det hade ju vart väldigt kul om jag kom upp till level 13! ^^ Jag håller på och samlar (På Gummy!) så att jag kan köpa lite grejer. Jag samlar till några kläder. När jag har köpt kläderna kan jag lägga upp en bild på Gummy! just nu har den bara nybörjarkläderna och ett par shorts på sig. Ses! <3


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards