orimligt

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Amanda ♥ - 1 mars 2013 16:30

Jag får nöja mig med att ha den headern som jag har just nu (Som jag gjorde på 5 minuter bara för att ha en header).   För nu får jag inte spela mer och sen ska jag på taekwon-do och så ska min moster komma så jag hinner inte göra någon idag... -.- Men jag ska göra en imorgon, förlåt för det här korta inlägget men jag måste stänga av ses imorgon <33


/Amanda

Av Amanda ♥ - 1 mars 2013 16:00

Hej! Jag försöker fixa en ny design till bloggen så om du helt plötsligt kommer in på den och den inte har nån header alls.. Eller nåt... Så är det fö ratt jag försöker fixa en ny!  


Till dig som aldrig har vart inne på bloggen förut, så här såg det ut innan jag började ändra (idag) xD Åå, nej! Jag råkade göra fel så du ser bilden skit liten... Men så såg det ut iallafall, nästan... 

 

Äääh... ni som har läst bloggen innan (För ganska länge sen..) Hade jag en header som jag tyckte om jätte mycket!    Här är min favorit header:

 

Jag slutade använda den för att jag skrev I crazy and i 4-ever know it istället för som man ska skriva xD I'm crazy and I 4-ever know It... Men om jag inte bryr mig om det så kan jag ta tillbaks den om jag inte fixar nån bättre/åtminstone bra!   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 1 mars 2013 14:41

Hej! Msp har skapat ett par nya ögon!  Jag tycker att de var skit fula... Kanske inte du tycker men det tycker jag. -.- 


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 1 mars 2013 14:27

Inte direkt annorlunda eftersom jag bara kopierade min vgd-ruta men ändåååååååå!   





  


/Amanda



Av Amanda ♥ - 1 mars 2013 14:01

Hejj!   Som ni säkert vet fyller Justin Bieber år idag!!! 19 år tror jag han fyller (Det borde jag veta..) Eftersom jag tycker om hans musik... Men iallafall jag tror det är 19 han fyller! xD  Jag har inte direkt firat honom som vissa andra gör. För så mycket gillar jag inte honom. Jag gillar vissa av hans låtar och brukar lyssna på de väldigt ofta. Och det är ju 1 Mars idag! Ett steg närmare våran! Snart (om ganska lång tid -.-) är man 11. För några dagar sen på Engelska lektionen så fick vi låtsas att vi jobbade i en affär och att nån annan skulle köpa i affären.. Och då tog våran fröken med sig: Böcker, Chips!, Ostbågar! och Popcorn!!!! xD Som vi fick äta idag efter att vi hade städat hela klassrummet. Det var gott.  

Aa, det var nog allt jag ville säga just nu. :3


Grattis Justin <33 


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards