orimligt

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Amanda ♥ - 16 mars 2013 12:49

Några super bra låtar:

Fuck You - Lilly Allen


Die Young - Ke$ha


Check It Out - Nicki Minaj


Want U Back - Cher Lloyd


U Smile I Smile - Justin Bieber


Begging - Anton Ewald


I'm Yours - Jason Mraz


Really Ordinary Family - Per Andersson (Familjen Olsson)


About You Now - Miranda Cosgrove


= Några av mina favorit låtar!  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 mars 2013 11:52







Tjabba! Var nyss på NÖÖÖÖÖB PARTY! men jag gick när alla skulle bjuda in alla sina vänner för det laggar ju super mycket då.. Det var kul de 2 minuterna jag var där! xD  


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 16 mars 2013 11:03

Idag har jag inget som jag ska göra... så jag vet inte vad jag ska göra!  Haha! xD Aja jag får väl spela mina 2 timmar och sen hitta på nåt. Jag vet bara inte vad, skit i det nu! Äääh.. vad var det jag skulle skriva nu igen?! -.- Juste! Jag tänkte bara säga förlåt för att jag inte har bloggat lika mycket som jag brukar göra de senaste dagarna. Det är för att jag har varit upptagen. Med lite saker.. >.< Ja förlåt för det!  Just nu spelar jag msp, kollar bloggar och försöker hitta lite nya saker till bloggen!  


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards